Vorige - 1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 - 8 - Volgende |
Hoi,
Het contactformulier in webshop stuurt mail niet naar webmail.
Heb ik misschien instelling niet aanstaan of hoe krijg ik dit actief.
Alvast bedankt
gr Freer
Beste Debby,
Als de email wordt verzonden vanaf het emailadres dat bij de webshop hoort dan kunnen wij hiermee een verificatie van meesturen, dan komt deze minder snel in het spamfilter terecht.
Gebruik je een gmailadres of hotmail adres bijvoorbeeld kunnen wij deze verificatie niet mee sturen en is de kans heel groot dat deze in het spamfilter terecht komt.
De klant krijgt de bevestigingsmail altijd, 100 alleen deze komt dan waarschijnlijk in hun spamfilter terecht.
Via de beheerpagina plaats je bij de verkooporder onder het kopje extra opties het track en trace nummer, daaronder kun je de email sturen naar de klant door op versturen te klikken. Wat in de editor staat wordt zo verzonden! hier wordt dus niks aan aangepast meer, hier moet dus dan het track en tracenummer in staan
Met vriendelijke groet,
Ben
Team Gratis Webshop Beginnen
Hallo,
Bestellingen van klanten komen in de spam terecht. Nu heb ik begrepen dat ik dat probleem omzeil als ik een mailadres met mijn domeinnaam gebruik, maar daar ben ik juist vanaf gestapt omdat ik die niet op mijn telefoon kan instellen.
Ik heb nu geprobeerd een filter in te stellen in mijn gmail account., maar ik vind het erg vervelend dat de mail niet gewoon automatisch in mijn inbox komt.
Ook blijkt dat klanten de bevestigingsmail niet krijgen. Dit staat volgens mij wel goed ingesteld. En als ik een bestelling verstuurd heb en de status op verzonden zet, zou er een mail uit moeten gaan waar ik dan de tracktracecode heb ingevuld. Alleen krijgt de klant dan wel bericht van die statuswijziging, maar zonder tracktrace code. Ik kan ook op geen enkele manier nagaan of klanten überhaubt wel mailtjes enzo ontvangen
Ik vind dat allemaal erg vervelend.
Hallo,
Bestellingen van klanten komen in de spam terecht. Nu heb ik begrepen dat ik dat probleem omzeil als ik een mailadres met mijn domeinnaam gebruik, maar daar ben ik juist vanaf gestapt omdat ik die niet op mijn telefoon kan instellen.
Ik heb nu geprobeerd een filter in te stellen in mijn gmail account., maar ik vind het erg vervelend dat de mail niet gewoon automatisch in mijn inbox komt.
Ook blijkt dat klanten de bevestigingsmail niet krijgen. Dit staat volgens mij wel goed ingesteld. En als ik een bestelling verstuurd heb en de status op verzonden zet, zou er een mail uit moeten gaan waar ik dan de tracktracecode heb ingevuld. Alleen krijgt de klant dan wel bericht van die statuswijziging, maar zonder tracktrace code. Ik kan ook op geen enkele manier nagaan of klanten überhaubt wel mailtjes enzo ontvangen
Ik vind dat allemaal erg vervelend.
Beste Gwenda,
Wij hebben de mail zojuist uitgezet op onze server, de webshop zelf probeert eerst lokaal af te leveren namelijk en dan pas extern.
Nu zal de mail altijd direct extern verzonden worden en bij uw mailbox dus worden afgeleverd zodat u alles in 1 mailbox ontvangt.
Met vriendelijke groet,
Leon
Team Gratis Webshop Beginnen
Hallo,
Ik heb de webshop gekoppeld aan mijn bestaande domeinnaam. Nu heb ik alleen ook al een email adres met mailbox. Heb hetzelfde email adres ingevult op de webshop pagina alleen nu heb ik twee verschillende mailboxen. Een mailbox met de emails die gestuurd worden vanuit de webshop en een andere mailbox voor alle andere emails. Nu wil ik dit gewoon samen in een mailbox hebben. Hoe doe ik dat
Groetjes
Beste Geeske,
Voor het aanmaken van de email moet u eerste even wachten tot uw domeinnaam actief is, deze zal binnen een paar uur actief zijn.
Als de domeinnaam en dus ook uw webshop werkt kunt u de email via de beheerpagina aanmaken onder het kopje webmail.
Met vriendelijke groet,
Leon
Team Gratis Webshop Beginnen
Ik ben net vanavond met de webshop gestart en probeer nu webmail aan te maken. Maar vervolgens wil hij niet inloggen hoe kan dit
Al opnieuw aangemeld en ook vanaf een ander apparaat geprobeerd.
Ik ben net vanavond met de webshop gestart en probeer nu webmail aan te maken. Maar vervolgens wil hij niet inloggen hoe kan dit
Al opnieuw aangemeld en ook vanaf een ander apparaat geprobeerd.
Beste Jolanda,
De tekst kan via de beheerpagina aangepast worden onder het kopje winkelwagen -> Pas de standaard tekst van de e-mail bevestiging aan
Met vriendelijke groet,
Ben
Team Gratis Webshop Beginnen
Hoe kan ik de tekst aanpassen, wat in de bevestigingsmail staat, wat naar klanten gestuurd word.
Ik vind het zelf nogal onpersoonlijk.
In de bevestigingsmail staan wel de gegevens van de bestelling, maar verder niet dat als men betaald bv ordernummer erbij vermelden.
Ook als er een bestelling geplaats is, staat er alleen bedankt en zou graag er bij willen zetten, dat er een email naar de klant gestuurd is.
Alvast bedankt voor het antwoord
Goedenavond Mathijs,
Wij hebben deze zojuist voor u aangemaakt en gekoppeld aan de bestaande mailbox, nu komt dus info en katlijn binnen op deze mail account.
Met vriendelijke groet,
Leon
Team Gratis Webshop Beginnen
Wij hebben nu pakket 2. Kunt u een tweede email adres aanmaken
katlijncuriosakat.nl
Dank
Beste Igor van Hulst
Op de beheerpagina kunt u onder het kopje webmail het gewenste e-mailadres aanmaken en het wachtwoord opgeven dat u voor de e-mail wilt gebruiken.
Volgens mij is dit al gedaan door u en kunt u nu inloggen op het e-mailadres.
Met vriendelijke groet
Leon
Team Gratis Webshop Beginnen
Sinds aanmaak gisteren is het nog niet gelukt om via roundcube toegang te krijgen tot de aangevraagde email: info@moestuintafels.nl
Zou u even kunnen nakijken of e.e.a. goed is ingesteld Het WW is bij mij bekend.
Dank Igor van Hulst
Beste Marco
Voor het instellen van de email moet u pop3 en smpt gebruiken.
pop3 is voor de inkomende mail en smpt is voor de uitgaande email.
Uw inkomende server is: www.badmintonsportwinkel.nl
Uw gebruikersnaam is: info.badmintonsportwinkel
Uw wachtwoord heeft u zelf gekregen en kan anders via de beheerpagina van uw webshop aangemaakt worden onder het kopje webmail.
De uitgaande server is die van uw internet provider bijvoorbeeld KPN heeft mail.kpnplanet.nl
Als deze niet juist is ingevuld kunt u alleen geen mail versturen wel ontvangen.
Met vriendelijke groet
Ben
Team Gratis Webshop Beginnen
Ff via 3g. Dan kom ik wel op de site. Ik was vanmorgen bezig om de webmail op mijn telefoon te krijgen en in outlook 2013. Er moet iets fout zijn gegaan want mijn ip was dus voor 4 uur geblockt. Na de block weer 1 x geprobeert en wederom een block van 4 uur. Dit is t9ch redelijk frustrerend.
Graag zou ik een duidelijke uitleg krijgen hoe ik de mail op mijn LG G2 krijg.
Voor ik kies overige en dan moet ik kiezen voor pop3 of smtp. Welke instelling moet ik gebruiken
Ik begrijp er in ieder geval helemaal niks meer van
Alvast bedankt.
Ps heb dit ook op facebook geplaatst en diverse reacties gekregen
Beste Alida
Het wachtwoord voor de e-mail kan gewijzigd worden op deze pagina:
https://son-lbweb1-dc1.signet.nl:20000
Wel moet je deze pagina openen met firefox of chrome als je de pagina probeert te openen met internet explorer zal dit niet lukken.
Met vriendelijke groet
Ben
Team Gratis Webshop Beginnen
Hallo
Graag wil ik weten of het mogelijk is om bij de webmail roundcube een vast wachtwoord te hebben Nu klik ik nog steeds op Ja ik weet het zeker om in te loggen en dan krijg ik continue een nieuw wachtwoord maar ik zie nergens waar ik mijn eigen wachtwoord kan invoeren.
Groetjes
Vorige - 1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 - 8 - Volgende |
ik heb sinds kort hetzelfde probleem als debby. jaren ging het goed en ineens alles in ongewenst. in mijn email account is niets veranderd. ik heb meermalen zelf getest op de bevestigingsmails en niemand kreeg het binnen.
wat is het beste dat ik nu kan doen