Om je beter en persoonlijker te helpen, gebruiken wij cookies en vergelijkbare technieken. Met de cookies volgen wij en derde partijen jouw internetgedrag binnen onze site. Hiermee tonen we advertenties op basis van jouw interesse en kun je informatie delen via social media. Als je verdergaat op onze website gaan we ervan uit dat je dat goedvindt. Meer weten? Bekijk onze privacy policy en cookie pagina. SLUITEN

Hoe kan het dan mijn email bevestingen in de spam terecht komen?

De email bevestiging kan in de spam terecht komen door 2 oorzaken:

1. De domeinnaam DNS instellingen moeten een kleine wijziging hebben, dit kunnen wij dan voor je goed zetten.

2. Het e-mailadres onder het kopje notificaties op de beheerpagina van je webshop is een gmail, hotmail of z'n soort e-mailadres, niet het e-mailadres van je domeinnaam bv info@jedomeinnaam.nl

Als je namelijk het e-mailadres van je domeinnaam gebruikt kunnen wij een verificatie meesturen zodat deze niet als spam wordt gemarkeerd.

Een e-mailadres aanmaken van je eigen domeinnaam kan op de beheerpagina onder het kopje webmail.


Relevante vragen:
- Is het mogelijk om een info@voorbeeld.nl emailadres te maken?
- Hoe stel ik mijn auto replay in op mijn e-mailadres?
- Waar kan ik mijn webmail lezen?
- Hoe maak ik een e-mailadres aanklikbaar?
- Kan ik meerdere e-mailadressen gebruiken?

Reacties
Vorige - 1 - 2 - 3 - 4 - Volgende

  • 20-07-2015
  • Leon - Gratis Webshop Beginnen
  • RE: Bevestigingsmail in Spam

Beste Roxanne,

Dat komt omdat je het emailadres roxsieradenlive.nl hebt ingesteld onder het kopje notificaties, als je hier het emailadres van je domeinnaam neerzet kunnen wij een verificatie meesturen en zal deze minder snel in de spam terecht komen.

Je kunt het e-mailadres aanmaken onder het kopje webmail op de beheerpagina van je webshop.

Met vriendelijke groet,
Leon
Team Gratis Webshop Beginnen

  • 18-07-2015
  • Roxanne
  • Bevestigingsmail in Spam

Goedemorgen,

Als klanten een bestelling hebben geplaatst, komt de bevestiging in de Spam box terecht, zou u dit kunnen nakijken

Ik hoor graag van u.

  • 14-04-2015
  • Ben - Gratis Webshop Beginnen
  • RE: email in spam box

Beste Sabine,

Er wordt al gebruik gemaakt van het e-mailadres van de domeinnaam en DNS staat goed, dus zou nu goed moeten gaan.

Soms kan het wel eens in de spam terecht komen, dit kan helaas nooit 100 dicht zijn.

Met vriendelijke groet,
Ben
Team Gratis Webshop Beginnen

  • 11-04-2015
  • sabine
  • email in spam box

Als klanten een bestlling doen komt hun bevestigingsmail in de spam terecht

Kan dit opgelost worden want ik gebruik email van domeinnaam

  • 24-03-2015
  • Ben - Gratis Webshop Beginnen
  • RE: Orderbevestiging in de spambox

Beste Tipitoplay,

Alles staat momenteel juist ingesteld, en wordt ook juist verzonden.
Als de ontvangen een scherp spam stramien heeft kan dit helaas niet voorkomen worden.

Met vriendelijke groet,
Ben
Team Gratis Webshop Beginnen

  • 23-03-2015
  • Tipitoplay
  • Orderbevestiging in de spambox

Hallo,

Als klanten een bestelling hebben geplaatst, komt de bevestiging in de Spam box terecht, zou u dit kunnen nakijken Ik heb onder notificaties het emailadres als gewijzigd in het enailadres van mijn domeinnaam!

  • 23-03-2015
  • Tipitoplay
  • Orderbevestiging in de spambox

Hallo,

Als klanten een bestelling hebben geplaatst, komt de bevestiging in de Spam box terecht, zou u dit kunnen nakijken Ik heb onder notificaties het emailadres als gewijzigd in het enailadres van mijn domeinnaam!

  • 11-02-2015
  • Leon - Gratis Webshop Beginnen
  • RE: Hij pakt sommige email adressen niet.

Beste Amanda Minke,

Als het e-mailadres niet wordt geaccepteerd komt dit doordat er een foutief e-mailadres wordt opgegeven, bijvoorbeeld een spatie erin of geen erin of een apart tekenen, dat herkent het systeem namelijk en geeft hij aan dat het e-mailadres niet juist is.

Met vriendelijke groet,
Leon
Team Gratis Webshop Beginnen

  • 10-02-2015
  • Amanda Minke
  • Hij pakt sommige email adressen niet.

Goedenavond,

Ik heb vandaag al van 3 klanten te horen gehad, dat als ze een bestellingen willen doen, hij hun email niet pakt waardoor ze geen bestelling kunnen doen. Nou ben ik pas een webshop begonnen hier en heb ik via facebook contact met mijn klanten, dus heb ik voor hun die orders er in gezet. Maar bij mij pakt ie dan elke keer wel het email adres. Waar kan dit aan liggen Zit er iets fout in de instellingen van mijn klanten

Alvast bedankt en verder ben ik zeker goed te spreken over mijn webshop! Super makkelijk op zich en zo te gebruiken!

  • 27-01-2015
  • Ben - Gratis Webshop Beginnen
  • RE: Mail in spam

Beste Fred,

De bevestigingsmail komt in de spam terecht omdat u niet het e-mailadres gebruikt van uw webshop domeinnaam, maar een andere, hierdoor kunnen wij bij het versturen van de e-mail geen verificatie meesturen zodat de e-mail minder snel in het spam filter terecht komt.

Wij raden u aan het e-mailadres van uw webshop zelf te gebruiken.

Met vriendelijke groet,
Ben
Team Gratis Webshop Beginnen

Vorige - 1 - 2 - 3 - 4 - Volgende