De bevestigingsmail wordt wel verzonden, alleen deze kan in de spam/ongewenste e-mail folder terecht komen, controleer deze folder of de e-mail toch is aangekomen.
Maar je wilt natuurlijk niet dat de e-mail van de order bevestiging in de spam / ongewenste e-mail terecht komen, kijk dan hier om dit op te lossen.
http://www.gratiswebshopbeginnen.nl/help/vraag/945/hoe-kan-het-dan-mijn-email-bevestingen-in-de-spam-terecht-komen?/
Hoe kan het dat ik of mijn klant geen bevestigings e-mail ontvangen?
2016-03-21 10:42:06
Reacties
Vanaf het begin af aan krijgen mijn klanten geen bestelbevestiging. Ik krijg ze wel binnen op het mailadres wat ik bij notificaties heb ingevuld. Ze komen bij klanten ook niet in de spam. Waar gaat het mis
Loved by JIN
Sinds enige dagen 2 weken ontvang ik geen bestel bevestigings e-mail, dit heeft niets te maken met mijn Spam filter want ik ontvang wel de Nieuwsbrief aanmeldingen, mailadres lijkt dus goed te werken. Ik heb hiervoor geen problemen gehad en heb zelf niets aangepast. Kan dit opgelost worden
Alvast bedankt
Hallo, sinds enige tijd krijg ik geen bestelbevestigingsemail meer in mijn mailbox. Geen kwestie van SPAM oid.. Hoe los ik dit op Nieuwsbrief aanmelding krijg ikk wel.
Beste Marco,
De email notificaties worden verzonden naar het emailadres wat op de beheerpagina onder het kopje notificaties staat.
Met vriendelijke groet,
Leon
Team Gratis Webshop Beginnen
Ik stel even een vraag voor een ander. hoe kan het dat er geen email notificatie binnenkomt van klanten die een bestelling hebben gedaan.. Deze komt ook niet binnen in Spam of ongewenste email... Het gaat om een gmail account... Bedankt voor Uw antwoord.