Om je beter en persoonlijker te helpen, gebruiken wij cookies en vergelijkbare technieken. Met de cookies volgen wij en derde partijen jouw internetgedrag binnen onze site. Hiermee tonen we advertenties op basis van jouw interesse en kun je informatie delen via social media. Als je verdergaat op onze website gaan we ervan uit dat je dat goedvindt. Meer weten? Bekijk onze privacy policy en cookie pagina. SLUITEN

Reacties

Vorige - 1 - 2 - 3 - Volgende

  • 26-08-2014
  • Laura
  • Instellingen webshop

Goedemiddag Leon

Ik heb een paar vragen:

1: kan ik in het bestelgedeelte de kop voorletters veranderen in voornaam Ik vind de voorletters niet belangrijk wil graag klant persoonlijk kunnen aanspreken.
Ik heb dit paar mnd geleden ook gevraagd en toen zou het mogelijk gaan worden..

2: Als je een categorie bekijkt en de instellingen staan op fotogalerij groot dan vind ik dat er zon groot gat zit tussen de artikelnaam en de prijs en dan vervolgens 2 buttons 1 met meer info en 1 met bestellen..
Kan dit ook anders Ik wil graag grote foto met naam en prijs.. dus dat je gewoon op de foto klikt en niet die grote ruimte en twee buttons.

Ik hoor het graag en bedankt
Groetjes Laura
Inwijkdaarstaateenhuis

  • 10-04-2014
  • Monja
  • RE: Fout op website

Bedankt voor jullie snelle service.
Volgens mij is het aangepast tenminste de site ziet er weer normaal uit.
Mocht u willen zien hoe de site eruit zag ik heb een foto gemaakt.

Groetjes en nog een fijne zondag

Monja

  • 06-04-2014
  • Monja
  • fout op website

Hallo

Het gaat helemaal fout op mijn website.
Zodra ik een foto toevoeg zie homepagina krijg ik alleen maar tekst en codes te zien.

Dit is sinds de update voorheen geen problemen.
Het gaat fout bij het plaatsen van een foto.

Met vriendelijke groet


Monja Bax
www.monja-webshop.nl

  • 06-05-2013
  • Ben - Gratiswebshopbeginnen
  • RE: algeme voorwaarden

Goedemorgen,

U kunt dit op de beheerpagina toevoegen onder het kopje algemene voorwaarden, de algemene voorwaarden komen dan bij de winkelwagen erbij te staan dat de klant deze eerst moet goedkeuren voor hij verder kan met bestellen.

Wilt u deze ook in het menu hebben moet u even een nieuwe tekstpagina aanmaken en hier de algemene voorwaarden ook op zetten.
beheerpagina -> pagina's -> tekstpagina's -> pagina toevoegen

Met vriendelijke groet,
Ben
Team Gratis Webshop Beginnen

  • 06-05-2013
  • Glenn
  • algeme voorwaarden

Hoe voeg ik mijn algemene voorwaarden toe aan de site zodat de klant dit kan zien?

  • 07-01-2013
  • Ben - Team Gratis Webshop Beginnen
  • RE: Lena

Goedemiddag,

De website gewoon niet sluiten met onderhoud, dat is slecht voor de zoekmachines, maar ook voor de gebruiker.

Zet gewoon een tekst op de homepagina neer dat er momenteel onderhoud werkzaamheden plaatsen vinden aan de website.

De webshop zou ik dus nooit sluiten als u ik was.

Met vriendelijke groet,
Ben
Team Gratis Webshop Beginnen

  • 05-01-2013
  • Lena
  • instellingen-in-je-webwinkel, 1

Hoi als ik de webshop effe sluit voor onderhoud kan ik dat ergens neerzetten zodat mijn klanten zien dat er aan onderhoud gewerkt word alvast bedankt

  • 01-10-2012
  • Leon - Gratis Webshop Beginnen
  • RE: kortingscodes

Goedenavond,

Een kortingscode is onbeperkt te gebruiken, dit wordt nog wel aangepast dat u het zelf kunt aangeven.

De grote van uw webshop kunt u aanpassen door een grotere header afbeelding te plaatsen, hoe breder de afbeelding van de header, hoe breder de webshop.

Met vriendelijke groet,
Leon
Team Gratiswebshopbeginnen.nl

  • 01-10-2012
  • Nico
  • kortingscodes

als ik nou een kortings code aan maak wort deze dan als hij gebruikt is geblokkeert.

en waar pas ik mijn webshop grote aan zodat ik het helle midden veld kan gebruiken.

Gr. Nico

  • 10-11-2011
  • Miranda - Gratis Webshop Beginnen
  • RE: Webwinkel reactie

Goedemorgen,

Als er een reactie op uw webshop wordt geplaatst krijgt u hier een mailtje over, u kunt dit e-mailtje gewoon beantwoorden en dan krijgt de bezoeker die de reactie geplaatst heeft gewoon een e-mail bericht terug.

U kunt dan natuurlijk deze reactie ook nog op de website erbij zetten.

Met vriendelijke groet,
Miranda
Team Gratis Webshop Beginnen

  • 10-11-2011
  • Henriette
  • Reacties op reacties artikel?

Goedemorgen Leon,

Ik weet niet precies waar ik deze vraag moet plaatsen, dus doe ik het maar in algemeen.

Is het -evt bij een volgende update- ook mogelijk om de emailadressen van reacties op een artikel aanklikbaar te maken, of bestaat dit al want ik kan het niet vinden.

Het is een paar keer voorgekomen dat ik via Reacties op een artikel een vraag over dat artikel kreeg, en ik kan dan alleen maar antwoorden door zelf ook een reactie eronder te schrijven, maar dan krijgt de vraagsteller daar geen notificatie van toch? Dan zouden ze dus zelf moeten bedenken om weer een keer terug te gaan naar dat artikel om te kijken of er op gereageerd is.

Als bijv. dan het emailadres aanklikbaar gemaakt zou kunnen worden dan is het makkelijker antwoorden doordat de vraagsteller dan ook gewoon een bericht via mail terug krijgt.

Groetjes, Henriette

  • 11-10-2011
  • Miranda - Gratis Webshop Beginnen
  • RE: Code in header webwinkel

Goedemiddag,

Dat klopt, u kunt daar de code van Mollie gewoon plaatsen, deze wordt op elke pagina toegepast.

Met vriendelijke groet,
Miranda
Team Gratis Webshop Beginnen

  • 11-10-2011
  • Henriette
  • Code in header webwinkel

Goedemiddag Leon,

Als je een code in de header van de webwinkel zet, werkt die dan op alle pagina's? De code die jij mij laatst op een categoriepagina hebt ingevoerd die zou ik namelijk t.z.t. ook wel graag op een andere pagina willen hebben. Betekent dit dan dat ik gewoon zelf die code in de header van de webshop kan plaatsen?

Groetjes,

Henriette

  • 21-09-2011
  • Leon - Gratis Webshop Beginnen
  • RE: Kortingscode verwijderen na verzilvering?

Goedemorgen,

U kunt deze kortingscode gewoon verwijderen, geen probleem.

Met vriendelijke groet,
Leon
Team Gratis Webshop Beginnen

  • 21-09-2011
  • Henriette
  • Kortingscode verwijderen na verzilvering?

Goedemorgen Leon,

Onlangs is er een persoonlijke kortingscode gebruikt die bedoeld was voor eenmalig gebruik. Toen ik net een nieuwe kortingscode wilde invoegen zag ik dat deze code er nog tussen stond. Kan ik deze nu gewoon verwijderen?

gr, Henriette

  • 13-09-2011
  • Leon - Gratis webshop beginnen
  • RE: Verzendkosten instellingen

Goedemorgen,

Er staan 2 dingen fout:
1. U heeft gewicht van 0 gram tot 0 gram ingevuld, dit kan niet.

2. U heeft geen gewicht bij de artikel ingevuld, bijvoorbeeld bij artikel: Meisje op Eend - Ca. 7 cm

Punt 1 hebben wij voor u gewijzigd, punt 2 moet u zelf wijzigen, omdat wij dit niet weten over uw producten in uw webwinkel.

Met vriendelijke groet,
Leon
Team Gratis Webshop Beginnen

  • 13-09-2011
  • Henriette
  • Verzendkosten instellingen

Goedemorgen Leon,

Ik had bij mijn andere webshop hetzelfde probleem dat ik geen verzendland had ingevuld. Dit heb ik nu zelf gedaan. De verzendkosten Nederland staan hierbij op 0.00, en dan verzendkosten per gewicht in het stukje eronder. Maar nu twijfel ik een beetje of ik dit wel goed heb gedaan. Heb ik dit, of zou jij anders even willen kijken of ik dit nu ook goed heb staan?

Alvast bedankt.

Henriette

  • 29-08-2011
  • Miranda - Gratis Webshop Beginnen
  • RE: Verzendkosten niet berekend

Goedemorgen,

U heeft geen verzendland ingevuld, hierdoor worden er geen verzendkosten berekend, er moet altijd een land aangegeven worden, deze hebben wij nu ingevuld voor u.

Met vriendelijke groet,
Leon
Team Gratis Webshop Beginnen

  • 29-08-2011
  • Henriette
  • Verzendkosten niet berekend

Goedemorgen Leon,

De verzendkosten worden ineens niet meer berekend. Volgens mij heb ik verder alles wel goed staan, maar misschien zie ik iets over het hoofd?

Groetjes,

Henriette

  • 17-08-2011
  • marjan
  • verzendkosten

De verzendkosten worden niet berekend op het besteloverzicht.
Ik heb de verzendkosten ingesteld op gewicht en per artikel het gewicht en verzendkosten ingevuld. Wat doe ik verkeerd?

Vorige - 1 - 2 - 3 - Volgende