Hoe kan het dan mijn email bevestingen in de spam terecht komen?

De email bevestiging kan in de spam terecht komen door 2 oorzaken:

1. De domeinnaam DNS instellingen moeten een kleine wijziging hebben, dit kunnen wij dan voor je goed zetten.

2. Het e-mailadres onder het kopje notificaties op de beheerpagina van je webshop is een gmail, hotmail of z'n soort e-mailadres, niet het e-mailadres van je domeinnaam bv info@jedomeinnaam.nl

Als je namelijk het e-mailadres van je domeinnaam gebruikt kunnen wij een verificatie meesturen zodat deze niet als spam wordt gemarkeerd.

Een e-mailadres aanmaken van je eigen domeinnaam kan op de beheerpagina onder het kopje webmail.


Relevante vragen:
- Is het mogelijk om een info@voorbeeld.nl emailadres te maken?
- Hoe stel ik mijn auto replay in op mijn e-mailadres?
- Waar kan ik mijn webmail lezen?
- Hoe maak ik een e-mailadres aanklikbaar?
- Kan ik meerdere e-mailadressen gebruiken?