Je kan de verzendlanden sorteren. In deze volgorde worden de verzendlanden namelijk ook op de webshop getoond.
Je kan deze volgorde wijzigen op de beheerpagina -> instellingen.
Je bent nu op het overzicht van alle instellingen van je webshop. Hier kan je kiezen voor de optie ‘verzendkosten’.
Je bent nu de beheeromgeving van de verzendkosten. Wanneer je hier een verzendland toevoegt (of wijzigt) krijg je een aantal vragen (invulvelden) die je kan opgeven. Geef bij de vraag ‘positie’ een getal op.
Bijvoorbeeld Nederland brievenbus wil je op 1 hebben, geef dan positie 1 of 10 op, Nederland T&T wil je op de 2e plaats geef dan 2 of 20 op, België standaard op plek 3, geef dan 3 of 30 op enz enz.
Klik op opslaan om de wijzigingen door te voeren in je webshop.
Reacties
Goedenavond,
Dit kan wel, bij het wijzigen van het verzendland kunt u de positie opgeven, als u bijvoorbeeld 3 verzendland heeft Nederland, Belgie en Duitsland en geeft de posities op bij nederland positie 10, bij belgie positie 20 en bij duitsland positie 30.
Dan worden de volgorde dus zo weergeven.
Met vriendelijke groet,
Leon
Team Gratis Webshop Beginnen
Dit kan niet