Hoe kan ik de volgorde wijzigen van de verzendlanden?

Je kan de verzendlanden sorteren. In deze volgorde worden de verzendlanden namelijk ook op de webshop getoond.

Je kan deze volgorde wijzigen op de beheerpagina -> instellingen.

Je bent nu op het overzicht van alle instellingen van je webshop. Hier kan je kiezen voor de optie ‘verzendkosten’.

Je bent nu de beheeromgeving van de verzendkosten. Wanneer je hier een verzendland toevoegt (of wijzigt) krijg je een aantal vragen (invulvelden) die je kan opgeven. Geef bij de vraag ‘positie’ een getal op.

Bijvoorbeeld Nederland brievenbus wil je op 1 hebben, geef dan positie 1 of 10 op, Nederland T&T wil je op de 2e plaats geef dan 2 of 20 op, België standaard op plek 3, geef dan 3 of 30 op enz enz.  

Klik op opslaan om de wijzigingen door te voeren in je webshop.


Relevante vragen:
- Hoe maak ik product filters aan in mijn webwinkel?
- Hoe stel je de One-Page-Checkout in?
- Kan ik reacties uit het gastenboek verwijderen?
- Hoe kan ik een nieuwsbrief versturen in mijn webwinkel?
- Hoe kan ik zie welke nieuwsbrieven ik al verzonden heb?