Hoe kan ik een opmerking bij een verkooporder plaatsen?

Ga op de beheerpagina naar orders -> verkooporders.

Je komt dan op de verkoop order overzichtspagina terecht. Kies hier de gewenste order waarbij je een opmerking wil plaatsen.

Je bent nu in de verkooporder. Hier kan je opmerkingen plaatsen. Ook staan hier de opmerkingen die de klant heeft opgegeven tijdens de bestelprocedure.

In de verkooporder staat onderaan de pagina een veldje ‘plaats hier je opmerkingen’.

Klik op het ‘wijzigen’ icoontje bij opmerkingen, en je krijgt een pop up in beeld.

In deze pop up kan je de gewenste opmerking plaatsen en / of aanpassen. Klik vervolgens op opslaan, en de tekst zal worden opgeslagen / aangepast.

Let erop: deze opmerkingen komen niet op de pakbon erbij te staan. 

 


Relevante vragen:
- Het genereren van PDF-facturen werkt niet
- Waar kan ik een picklijst uitprinten van mijn verkooporders?
- Hoe kan ik de orderstatus van meerdere orders tegelijk wijzigen?
- Kan ik zoeken tussen al mijn webshop verkooporders?
- Hoe wijzig ik het verzend of factuuradres van een verkooporder?