Om je beter en persoonlijker te helpen, gebruiken wij cookies en vergelijkbare technieken. Met de cookies volgen wij en derde partijen jouw internetgedrag binnen onze site. Hiermee tonen we advertenties op basis van jouw interesse en kun je informatie delen via social media. Als je verdergaat op onze website gaan we ervan uit dat je dat goedvindt. Meer weten? Bekijk onze privacy policy en cookie pagina. SLUITEN

Hoe kan ik mijn webshop pakket wijzigen?

Je kan je webshop updaten op de beheerpagina van je webshop. Hier zie je bovenaan (rechts) ‘je abonnement’ staan.

updaten webshop pakket

Je komt nu op een overzichtspagina. Hier zie je staan welk pakket je nu actief hebt, en welke opties er allemaal zijn.

webshop pakketten updaten

Hier kan je de gewenste optie (pakket) kiezen. Ben je er zeker van, kies dan ‘updaten’ en je pakket zal direct worden geactiveerd. Hiermee geef je ook gelijk toestemming en akkoord voor de algemene voorwaarden.

 

PS: je krijgt vervolgens een bevestigingsmail (binnen 24 uur) voor het omzetten van je webshop pakket. In deze mail is ook een link naar een eventuele factuur. 


Relevante vragen:
- Hoe kunnen de artikelen uit mijn winkelwagen soms verdwijnen?
- Wat betekenen de Undelivered Mail Returned to Sender mailtjes?
- Wat is iDeal?
- Wat zijn de voordelen van iDeal betaling?
- Wanneer krijg ik mijn geld van iDeal op mijn bankrekening?

Reacties
 
  • 27-02-2021
  • E Dekkers
  • upgrade

Goedemiddag.
ik heb net een upgrade gedaan,maar ik heb een foutje gemmaakt.
ik toevallig het duurste pakket aan geklikt, maar het moest het goedkoopste pakket zijn.
wat moet ik nu doen om dit aan te passen.

M.v.g E Dekkers.

  • 17-04-2018
  • Elisabeth
  • Pakket wijzigen

Goedenavond,

Ik zou graag mijn pakket willen wijzigen naar webshop pro. Ik zag dat hier het SSL certificaat gratis bij zit. Ik heb in november voor het SSL certificaat een jaar betaald, wordt dit dan verrekend of komt het te vervallen Ik hoor het graag.

Met vriendelijke groet,

Elisabeth van der Kruit