Om je beter en persoonlijker te helpen, gebruiken wij cookies en vergelijkbare technieken. Met de cookies volgen wij en derde partijen jouw internetgedrag binnen onze site. Hiermee tonen we advertenties op basis van jouw interesse en kun je informatie delen via social media. Als je verdergaat op onze website gaan we ervan uit dat je dat goedvindt. Meer weten? Bekijk onze privacy policy en cookie pagina. SLUITEN

Mijn (bedrijf)gegevens wijzigen

Zijn er veranderingen in je persoonsgegevens die wij moeten weten (denk hierbij aan adres, telefoonnummer, e-mailadres of je bankrekeninggegevens? Dan kan je deze gemakkelijk wijzigen via de leden.lbmedia.nl pagina.

Log in op de leden.lbmedia.nl pagina met je e-mail adres. Gebruik hier het e-mail adres die bij ons in het systeem bekent is (het e-mail adres waar je de facturen van ons op ontvangt).

inloggen op de ledenpagina

Je komt nu op de persoonlijke pagina waar alle gegevens die voor jou van toepassing zijn. Klik hier op ‘mijn gegevens’ om deze te kunnen wijzigen.

mijn gegevens

Je komt nu in de algemene gegevens. Hier kan je deze wijzigingen opgeven. Heb je alle wijzigingen ingevoerd klik op opslaan.

opslaan wijziging gegevens

Je gegevens zijn nu opgeslagen, en worden in ons systeem automatisch doorgevoerd.

je bedrijf gegevens zijn opgeslagen

Wil je de gegevens van je bank wijzigen, dan moet je naar ‘contract tekenen’.

Contract tekenen

Je komt nu in een nieuw scherm, waar je een nieuw doorlopende sepa machtiging kan tekenen. Vul hier de wijzigingen in. Wil je gebruik maken van gemakkelijke automatisch incasso, geef dan bij ‘ik wil gebruik maken van automatische incasso’ Ja op!

automatische afschrijvingen

Ben je klaar met je bankgegevens te wijzigen, zet dan als laatst een nieuwe handtekening ter verificatie en vink de algemene voorwaarden aan (nadat je deze gelezen hebt).

handtekening en algemene voorwaarden

Klik op ‘deze overeenkomst direct digitaal insturen’ en alle gegevens zullen in ons systeem worden doorgevoerd.

 


Relevante vragen:
- Hoe kunnen de artikelen uit mijn winkelwagen soms verdwijnen?
- Wat betekenen de Undelivered Mail Returned to Sender mailtjes?
- Wat is iDeal?
- Wat zijn de voordelen van iDeal betaling?
- Wanneer krijg ik mijn geld van iDeal op mijn bankrekening?