Alle meldingen van je webwinkel moeten op een e-mailadres binnen komen, zoals nieuwe bestellingen, reacties van het contactformulier, gastenboek enz, dit kun je instellen op uw beheerpagina.
1. Login op je beheerpagina.
2. Klik op het kopje Notificaties.
3. Wijzig het e-mailadres en je notificaties van je webwinkel komen voortaan op dit e-mailadres binnen.
Beschikbaar in:
Webwinkel gratis
Betaalde webwinkel
Relevante vragen:
Het genereren van PDF-facturen werkt niet
Hoe kan ik bijpassende artikelen bij het artikel tonen?
Hoe krijg ik mijn BTW & KvK nummer op de factuur?
Waar vind ik een overzicht van mijn inkomsten en uitgaven?
Op welk e-mailadres komen bij bestellingen binnen?
2016-03-21 10:42:06
Reacties
Beste Janneke
Ik zie dat u een gmail adres gebruikt wellicht is de email van de bestelling in uw spamfilter terecht gekomen.
Om dit te voorkomen raden wij aan het e-mailadres van de webshop domeinnaam te gebruiken bv info@uwdomeinnaam.nl daar kunnen wij namelijk een verificatie bij meesturen zodat deze dan niet in het spam filter terecht gaat komen.
Met vriendelijke groet
Ben
Team Gratis Webshop Beginnen
Klant heeft iets besteld via winkelwagen maar dit heb ik niet ontvangen...hoe kan dit wat moet ik doen
Beste Wilco
Op de beheerpagina van uw webshop onder het kopje notificaties kan het emailadres worden ingesteld van de webshop hiermee worden de bestellingen verzonden en krijg je zelf ook de meldingen op bij bestellingen enz.
Met vriendelijke groet
Leon
Team Gratis Webshop Beginnen
De klant ontvangt een bevestigingsmail na bestelling van webshop.gratiswebshopbeginnen.nl ipv het mailadres van de webshop. Waar kan ik dit aanpassen.
Na nogmaals het e-mailadres te hebben verwijderd en opnieuw te hebben ingevuld werkt het weer.
Bij de notificaties hebben wij een e-mailadres ingevuld maar wij ontvangen geen bericht van nieuwe bestellingen, gastenboek, etc.
web-winkel: www.christines-webshop.nl