Er zijn verschillende betaalwijzen vooraf gedefinieerd in ons webwinkel pakket.
- iDEAL, zie hier overzicht ideal aanbieders
- CreditCard
- PayPal
- Achteraf betalen met Billink
- Rembours
- Vooraf overmaken
- Op rekening / op Factuur
- Eenmalige machtiging
- Betalen bij afhalen
- Betalen via acceptgiro
- Sisow - iDeal
- Sisow - iDeal QR
- Sisow - CreditCard
- Sisow - BanContact
- Sisow - Ecare
- Sisow - SoFortBanking
- Sisow - Webshop Giftcard
- Sisow - PodiumCard
- Sisow - PayPal
- Sisow - Overboeking
- Sisow - Ebill
- Sisow - Giftcard
- Sisow - VVV Giftcard
- Sisow - HomePay
- WorldPay
- Paypro
- MultiSafePay Connect
- Rabobank - Omnikassa
- ABN-AMRO ideal Easy
- ING Bank iDeal Basic
- Mollie - iDeal
- Mollie - Cadeaukaarten
- Mollie - Bancontact / MisterCash
- Mollie - Overschrijving
- Mollie - Belfius
- Mollie - BitCoin
- Mollie - CreditCard
- Mollie - DirectDebit
- Mollie - INGHomePay
- Mollie - KBC CBC
- Mollie - PayPal
- Mollie - PaySafeCard
- Mollie - Podium Cadeaukaart
- Mollie - SofortBanking
- CardGate - Creditcard
- CardGate - Directebanking
- CardGate - GiroPay
- CardGate - iDeal
- CardGate - MisterCash
- Billink Acheraf betaling
- Easy iDeal
- TargetPay - iDeal
- TargetPay - Direct eBanking
- TargetPay - Bancontact
Er is ook een optie om zelf een betaalmogelijkheid toe te voegen, je kunt dan zelf een naam opgeven, bijvoorbeeld betalen in de winkel etc.
Je kunt dus op de beheerpagina aangeven welke betaalmogelijkheden je wilt aanbieden.
Reacties
Beste leentje,
Op de beheerpagina onder het kopje factuur staan de gegevens die in de footer van de bestelling worden getoond.
Heb dit even nagekeken en dit staat allemaal juist ingesteld bij u.
Met vriendelijke groet,
Ben
Team Gratis Webshop Beginnen
Goedendag Leon of een andere medewerker,
Als klanten willen betalen door bankoverschrijving kunnen ze benodigde gegevens niet meer vinden op de bestelbevestiging. Op de bevestiging staat namelijk wel hieronder vindt u de gegevens met betrekking tot uw bestelling. Eerder stonden deze gegevens netjes onderaan de factuur die klanten meteen na hun bestelling toegestuurd kregen. Zou u dit kunnen aanpassen of hier iets anders op kunnen verzinnen zodat de klant direct na de bestelling de benodigde gegevens ontvangt om te kunnen betalen
mvg Leentje
Beste Stephan,
Als je een betaalmethode toevoegt is deze voor alle producten en kan er niet 1 product worden uitgesloten.
Maar bij achteraf betaling wordt er door het bedrijf die de achteraf betaling regelt, bijvoorbeeld billink of achterafbetalen een uitgebreide check gedaan en hun staan hier dan garant voor. Is de klant dan niet credit waardig kan de klant niet achteraf betalen.
Met vriendelijke groet,
Ben
Team Gratis Webshop Beginnen
Beste Kasper pijnenburg,
Nee dat kan niet, de meeste maken alleen gebruik van ideal namelijk. En mistercash is de ideal van belgië bijvoorbeeld.
Maar we gaan nog wel kijken of dit eventueel gesplitst opgegeven kan worden.
Met vriendelijke groet,
Ben
Team Gratis Webshop Beginnen
Wij willen voor een product de mogelijkheid geven om deze op rekening te betalen. Voor de overige producten willen we dit echter niet.
Is het mogelijk om alleen voor 1 product deze betaalmethode te hanteren Als ik de betaalmethode toevoeg dan komt deze namelijk bij alle producten te staan.
Beste support,
Bedankt voor het andwoord. Maar zou ik dan ook het icoontjes van mister cash/sofort banking kunnen aanpassen Dat is namelijk wel raar voor de klant als hij mistercash aanklikt met een iDeal icoontje
Beste Kasper pijnenburg,
Bij agigo is dit nog maar net zo inderdaad, en als betaalmogelijkheid bij ons kun je agigo toevoegen en een eigen naam opgeven, u kunt hier dan ook van maken ideal / mistercash of sofortbanking.
Dan is het wel duidelijk voor de bezoeker/klant natuurlijk.
Met vriendelijke groet,
Leon
Team Gratis Webshop Beginnen
beste support,
Ik heb me aangemeld voor agigo.nl. Ik zou graag ideal, mister cash en sofort banking willen instellen. Ik heb nu alleen maar ideal betaling. Als je bestelt dan ga je automatisch naar de site van agigo maar daar kan je alle drie de betalingen apart kunnen aanklikken terwijl je alleen ideal kan instellen via betaalmogelijkheden. Zouden jullie daar wat aan kunnen doen
groeten, Kasper Pijnenburg
Beste Beckys Bijoux
Je hebt je aangemeld voor Agigo maar ideal werkt niet bedoeld u
Deze moet wel werken als uw Agigo account actief is moet u dit even controleren.
En bij de API key moet geen spatie voor of achter de code geplaatst worden.
Je moet bij het toevoegen van de betaalmogelijkheid kiezen voor soort betaling Agigo en niet een eigen betaalmogelijkheid.
Met vriendelijke groet
Ben
Team Gratis Webshop Beginnen
Hallo
ik heb vanavond mij aangemeld bij Agigo en gelijk in mijn betaalmogelijkheden toegevoegd.
Ook dat Api key nummer heb ik ingetikt.
Ik heb alleen bij Agigo nog niet mijn zakelijke rekening nummer ingetikt zou dat hier aan liggen
Deze moet ik nog aanvragen als ik mijn kvk nummer heb.
Nu probeerde ik net een order als test te maken en als ik iDeal aangeklikt had en dan op volgende klik dan geef hij toch vooruitbetaling per bank aan.
Wat doe ik niet goed
Graag hoor ik van u
Groeten Rebecca