Hoe stel ik een eigen e-mail bestelbevestiging in?

je kan een standaard e-mail bevestiging instellen. Deze mail ontvangen de klanten wanneer deze een bestelling hebben geplaatst. Hierin staan de gegevens van de bestelling, de artikelen die de klant heeft besteld en de opgegeven NAW gegevens.

 

Maar hoe stel je deze eigen e-mail bestelbevestiging in?

Ga op de beheerpagina naar instellingen.

Je bent nu in het overzicht van alle instellingen die er mogelijk zijn voor de webshop. Hier kan je kiezen voor de optie ‘winkelwagen’.

Je bent nu in het overzicht van de winkelwagen. Hier kan je een aantal instellingen opgeven die betrekking hebben op de winkelwagen. Kies hier voor de optie ‘standaard e-mailbevestiging’.

Je komt nu in de editor waar je de e-mailbevestiging kan opgeven. Laat je dit veld leeg, dan zal de standaard bestelbevestiging worden verzonden (zie onder de editor voor een voorbeeld e-mail bestelbevestiging).


Relevante vragen:
- Hoe maak ik product filters aan in mijn webwinkel?
- Hoe stel je de One-Page-Checkout in?
- Kan ik reacties uit het gastenboek verwijderen?
- Hoe kan ik een nieuwsbrief versturen in mijn webwinkel?
- Hoe kan ik zie welke nieuwsbrieven ik al verzonden heb?