Om je beter en persoonlijker te helpen, gebruiken wij cookies en vergelijkbare technieken. Met de cookies volgen wij en derde partijen jouw internetgedrag binnen onze site. Hiermee tonen we advertenties op basis van jouw interesse en kun je informatie delen via social media. Als je verdergaat op onze website gaan we ervan uit dat je dat goedvindt. Meer weten? Bekijk onze privacy policy en cookie pagina. SLUITEN

Zakelijke geschil?

Jij als webshop eigenaar staat natuurlijk altijd achter je producten. Je doet er alles aan de klant na tevredenheid te helpen, en op een eerlijke manier handel te drijven. Toch zal iedereen vroeg of laat in een zakelijk geschil verstrikt raken.

Dit kan een zakelijk geschil met een klant zijn, maar het kan ook voorkomen dat het geschil met een leverancier is.

Kom je er niet samen uit, dan kan je er voor kiezen om een mediator in te schakelen. Deze zal proberen om beide partijen dichter naar elkaar te brengen, en tot een goede oplossing te komen waar beide partijen water bij de wijn zullen moeten doen.

Lukt dit niet, zal er een eventuele rechtzaak nodig zijn, wat niemand wenst. Probeer daar niet teveel ruchtbaarheid aan te geven, en je te concentreren na alle redelijkheid op de positieve kant.


Relevante vragen:
- Algemene voorwaarden
- Verzekeringen voor je webwinkel?
- De belangrijkste punten van je algemene voorwaarden?
- Wie is de webshopeigenaar?
- De wettelijke verplichtingen van je algemene voorwaarden