Heb je vragen die veel gesteld worden door de klanten? Dan is het misschien handig deze vragen in een FAQ (frequently asked questions) te zetten. Je kan deze op een aparte pagina zetten, en een link in je webshop plaatsen die naar deze FAQ vragen zal linken.
Denk hierbij aan vragen over je bestellingen, hoe de levering verloopt, de retour vragen en hoe klanten de bestelling kunnen betalen enz.
Naast een hoop algemene vragen zal je ook vaak dezelfde vragen kunnen krijgen over bepaalde producten. Je kunt deze specifieke vragen ook verzamelen, en hier een kennisbank over schrijven met informatie over alle producten. In deze kennisbank neem je bijvoorbeeld pagina’s op over hoe de producten gebruikt kunnen worden bijvoorbeeld.
Ook kun je hier goed uitleggen welke producten er in combinatie kunnen worden gebruikt (up selling)
Reacties
Goedemiddag Fathi,
Wij zijn het webshop platform, je hebt waarschijnlijk een bestelling geplaatst bij een webshop die bij ons is onder gebracht. Niet bij ons dus
Je kunt het beste even contact opnemen met de webshop waarbij je de bestelling geplaatst hebt.
Met vriendelijke groet,
Leon
Team gratiswebshopbeginnen.nl
Geachte meneer/ mevrouw
Ik ben Fathi Alkamel , ik heb een bestelling gisteren gedaan en ik heb ook al betaald maar ik heb geen bevestiging van u ontvangen, mijn bestelling nummer is : 20230340, kunt graag voor mij kijken wanneer kan ik mijn bestelling hebben .
Alvast bedankt
ik kan niet meer inloggen in mijn webwinkel www.grafiekencuriosa.nl en als ik een nieuw wachtwoord aanvraag kom ik niet verder.