Om je beter en persoonlijker te helpen, gebruiken wij cookies en vergelijkbare technieken. Met de cookies volgen wij en derde partijen jouw internetgedrag binnen onze site. Hiermee tonen we advertenties op basis van jouw interesse en kun je informatie delen via social media. Als je verdergaat op onze website gaan we ervan uit dat je dat goedvindt. Meer weten? Bekijk onze privacy policy en cookie pagina. SLUITEN

Kan er een verwachte levertijd worden opgegeven?

Ga op de beheerpagina naar pagina’s  -> producten

producten

Je komt dan op de overzichtspagina van al je producten.  Kies hier het gewenste product waarbij je de verwachte levertijd wil opgeven.  

overzichtspagina

Je bent nu in de product pagina. Ga naar tabblad ‘voorraad’ .

tabblad voorraad

Je zit nu in het voorraad overzichtspagina. Hier kan je de verwachte levertijd opgeven bij het invulveld.

verwachte levertijd

Klik op opslaan om de gegevens te tonen op de webshop.

opgeslagen

Tip: zorg wel dat je onder ‘instellingen’ hebt aangegeven dat de ‘verwachte levertijd’ zichtbaar moet zijn op de webshop.


Relevante vragen:
- Ik kan geen foto plaatsen bij een product.
- EAN codes bij keuzelijsten
- Kan er ook bij een product een afbeelding geupload worden door de klant? (bv foto voor op T-shirt)
- Hoe plaats ik producten op bol.com?
- Hoe geef ik producten een EAN code?