Vorige - 1 - 2 - 3 - 4 |
Goedemiddag,
Alle notificaties worden naar het e-mailadres gezonden die u heeft ingevuld op uw beheerpagina onder het kopje Notificaties.
Deze worden altijd verzonden, moet u even controleren of u het e-mailadres er juist heeft ingevuld.
Met vriendelijke groet,
Leon
Team Gratis Webshop Beginnen
Goedemorgen Leon,
Ik zag zojuist per toeval een verkooporder in mijn beheer staan die ik niet in mijn postvak heb gekregen. De order is een dag oud. Hoe kan dit?
groetjes,
Henriette
Hallo Leon of Miranda,
Is het ook mogelijk om een extra toevoeging te krijgen aan de statusmail, waar je nu kan kiezen voor In behandeling, Betalingsherinnering, Betaald, etc?
Ik bedoel dan iets van: "Bericht over uw bestelling" o.i.d. of anders blanco dat je zelf het onderwerp in kan vullen?
Toen ik een klant wilde mailen dat er van een artikel niet meer zoveel in voorraad was dan zij had besteld, kwam ik erachter dat er dan eigenlijk geen goede keus als onderwerp tussen staat.
Ik heb haar nu wel gemaild middels mijn eigen mailprogramma, maar ik zou het wel mooier vinden als je dan ook zoiets kon versturen in de huisstijl van de webwinkel (met header enzo...) waar ook de andere mails mee verstuurd worden.
groetjes,
Henriette
Hallo Leon,
dat had ik al geprobeerd maar ik was in de veronderstelling dat je dan een artikel uit het keuzemenu moest kiezen. Maar het werkt inderdaad als nieuw artikel, en dan de oude verzendkosten verwijderen.
Bedankt!
Goedmorgen,
Dat is mogelijk.
1. Login op beheerpagia
2. Klik op orders
3. Klik op verkooporders
4. Klik de verkooporders aan
5. Klik op artikel toevoegen voor het toevoegen van het artikel, in dit geval de verzendkosten
Met vriendelijke groet
Leon
Team gratiswebshopbeginnen
Goedemorgen Leon,
Zou het ook mogelijk zijn om de verzendkosten in de verkoop order te kunnen wijzigen wanneer er teveel of te weinig verzendkosten berekend zijn?
Hallo Leon,
Het klopte wel, ik heb hem inmiddels binnen, alleen ruim een half uur later dan de bevestiging op mijn andere adres.
Wellicht dat het aan mijn mailserver ligt dan.
Goedemorgen,
Dit kan niet, want de 2 e-mailberichten worden tegelijk verzonden, misschien is bij 1 e-mailadres het e-mailbericht in de spambox gekomen?
Met vriendelijke groet,
Leon
Team Gratis Webshop Beginnen
Goedemorgen Leon,
Bij het uittesten van de Foto Upload kreeg ik die testorder niet in mijn postvak van mijn mailprogramma.
De bevestiging werd wel naar het adres gestuurd waarmee ik de testorder had gedaan, en hij staat ook wel in Beheer bij de orders, maar ik heb daar zelf geen email van gehad. Kan dat kloppen?
Groetjes,
Henriette
Goedemiddag,
Dat is momenteel nog niet mogelijk, maar we gaan deze optie meenemen met de update.
Dit zal op uw beheerpagina getoond worden als dit is ingebouwd.
Met vriendelijke groet,
Leon
Team Gratis Webshop beginnen
Hallo,
Kan ik de prijzen ook zonder BTW instellen, en dat de BTW dan in de winkelwagen wel zichtbaar wordt?
Goedemiddag
Op de factuur kunt u nu al 2 regels toevoegen naar wens.
1. Login op beheerpagina
2. Klik op website
3. Klik op webshop instellingen
4. Wijzig factuurregel 1 en 2
Tijdens het winkelwagenprocess kunt u ook tekst neerzetten.
1. Login op uw beheerpagina
2. Klik op paginas
3. Klik op tekstpaginas
4. Klik op winkelwagen
Hier kunt u de tekst wijzigen die dan onder uw winkelwagen wordt getoond.
Wilt u nog iets anders of ergens anders tekst horen wij dit graag van u zodat wij dit eventueel voor u kunnen realiseren.
Met vriendelijke groet
Leon
Team gratis webshop beginnen
Goedemorgen,
Zou het in de toekomst ook mogelijk zijn om zelf een aantal regels tekst aan de pagina's van het bestelproces alsmede de factuur toe te voegen?
Ik heb het al gevonden onder de orderstatus. Mijn excuus.
Hallo, Ik ben zojuist begonnen met de gratis versie van de webshop uit te proberen. Nu heb ik een aantal testbestellingen aan mijzelf gedaan. Kan ik deze ook weer verwijderen, en hoe?
Bijvoorbaat dank,
Henriette
Goedenavond,
Ik heb even gekeken, u had 3 keer verzendgewicht erin staan van 0 gram tot 0 gram, hierdoor werden de verzendkosten nooit berekend.
Dit is nu opgelost dus.
Met vriendelijke groet,
Leon
Team Gratis Webshop Beginnen
Hallo,
Ik kreeg net een bestelling via mijn website en zag dat de verzendkosten niet berekend worden. Dit heb ik getest en toen zag ik dat de regel verzendkosten ook verdwenen is zodra je een bestelling doet en deze in de winkelwagen bekijkt.
Hoe kan ik dit aanpassen?
Groetjes,
Monja
www.monja-webshop.nl
Vorige - 1 - 2 - 3 - 4 |
Ik krijg de artikelnummers niet op de factuur te zien. Hoe kan ik dit instellen?