Kan ik een klant later een betalingslink voor iDeal sturen?

Ga op de beheerpagina naar orders -> verkooporders.

Je komt dan op de verkoop order overzichtspagina. Klik hier de juiste verkoop order aan waarvan je een betaallink wil verzenden.

Je kan een klant altijd een nieuwe betaallink sturen. Dit wanneer bijvoorbeeld de betaling is mislukt.

Je komt dan in de verkooporder van de klant.

Je kan dan vervolgens op 2 manieren een betaallink naar de klant sturen.

 
Optie 1: Is om via de betaallink rechts bij klantnaam te klikken en je een pop up krijgt waarin je de gewenste betaallink kan kopiëren en per eigen gemaakte mail kan opsturen naar de desbetreffende klant.

Je krijgt dan zo’n pop up te zien, waaruit je kan kiezen welke betaallink je wil sturen. Deze kan je kopiëren en in een zelfgemaakte e-mail naar je klant sturen. Dit kan bijvoorbeeld via je eigen e-mail programma.

Optie 2:Is om via de status mail een betaallink te sturen.
Je moet dan de order status aanpassen naar betaal herinnering.

En dan op verzend status mail klikken.

Je krijgt dan een pop up van de betaal herinnering mail die je hebt opgesteld (hier later meer over). Deze mail kan je eventueel nog aanpassen, en vervolgens sturen naar de klant.

Klik op verzenden wanneer je de e-mail ook daadwerkelijk naar de klant wil verzenden.


Relevante vragen:
- Het genereren van PDF-facturen werkt niet
- Waar kan ik een picklijst uitprinten van mijn verkooporders?
- Hoe kan ik de orderstatus van meerdere orders tegelijk wijzigen?
- Kan ik zoeken tussen al mijn webshop verkooporders?
- Hoe wijzig ik het verzend of factuuradres van een verkooporder?