De email bevestiging kan in de spam terecht komen door 2 oorzaken:
1. De domeinnaam DNS instellingen moeten een kleine wijziging hebben, dit kunnen wij dan voor je goed zetten.
2. Het e-mailadres onder het kopje notificaties op de beheerpagina van je webshop is een gmail, hotmail of z'n soort e-mailadres, niet het e-mailadres van je domeinnaam bv info@jedomeinnaam.nl
Als je namelijk het e-mailadres van je domeinnaam gebruikt kunnen wij een verificatie meesturen zodat deze niet als spam wordt gemarkeerd.
Een e-mailadres aanmaken van je eigen domeinnaam kan op de beheerpagina onder het kopje webmail.
Hoe kan het dan mijn email bevestingen in de spam terecht komen?
2016-03-21 10:42:06
Reacties
Hoi Lydia,
Ik zie dat je een eigen SMTP server hebt ingesteld voor de email, deze heb ik even uitgezet voor je, want deze is niet nodig omdat je je eigen e-mailadres van de website gebruikt: info@4t......s.nl dat is dus goed.
Kun je eens kijken of het nu goed gaat allemaal
Mocht het niet lukken nog horen wij het graag van je.
Met vriendelijke groet,
Leon
Team Gratis Webshop Beginnen
Klanten ontvangen de bevestigingsmail niet en reageren ook niet op mijn mail als herinnering in mijn webshop mailadres. Als ik ze een bericht stuur via een ander email adres dan krijg ik wel een reactie. Kunnen jullie hier naar kijken. Mijn webshop is 4 Tiny Things en het email adres dat daar aangekoppeld is info@4tinythings.nl
Ik hoop dat jullie het op kunnen lossen.
met vriendelijke groet,
Lydia
Beste Marloes,
ik heb de gegevens aangepast. Op je beheerpagina moet je onder notificaties je email adres even veranderen naar: infoleukespeldjes.nl
Hierdoor kunnen we een verificatie meesturen en zal de mail niet meer in de spam binnen komen. Voor de rest veranderd er niets en kun jij je mail gewoon lezen op je hotmail. Ik heb deze door laten sturen namelijk. Dus belangrijk is om je mail adres op de beheerpagina aan te passen zoals hierboven aan gegeven staat!
Hopende je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Mijn bevestigings mails komen in mijn spam terecht ook de nieuwsbrieven die ik verstuur komen bij veel klanten in de spam terecht ook order bevestigingen met betaal gegevens heel vervelend. Ik heb wel een info mail adres maar wil mijn hotmail account gebruiken omdat deze op mijn telefoon te lezen is. Kan dit opgelost worden vr Gr marloes Leuke Speldjes
Beste Joke,
We hebben u zojuist per telefoon gesproken en er was een verkeerd emailadres opgegeven.
Deze is nu aangepast en alles is verholpen.
Veel succes met het opzetten van uw webshop.
Met vriendelijke groet,
Leon
Team Gratis Webshop Beginnen
Goedenavond,
Ik ontvang geen bevestigingsmail, ook niet in de spam.
Kunnen we dat oplossen
Alvast bedankt!
Joke
Beste Rian Evers,
Waarschijnlijk heb je zelf een spamfilter op je computer geïnstalleerd en daar ons mailadres geblokkeerd
Je kunt altijd je factuur afdrukken op leden.lbmedia.nl door in te loggen.
Met vriendelijke groet,
Leon
Team Gratis Webshop Beginnen
Beste,
Ik heb een tijdje terug gemeld dat de e-mail van een bestelbevestiging bij ongewenste mail kwam. Dit heb ik op jullie advies in het beheer verandert naar infovroegernuenlandelijk.nl en dit is een tijdje goed gegaan.
Nu komen de mails weer binnen bij ongewenst.
Ook geeft windows life mail aan dat e-mail van jullie eigen factuur ongewenst is en certificaat fouten bevat. Ik kan dus de factuur niet openen en afdrukken voor mijn boekhouding.
M.Vr.Gr. Rian Evers
Vroeger, Nu en Landelijk
www.vroegernuenlandelijk.nl
Beste Monique van der veen,
Wij hebben hier al contact over gehad en het probleem is verholpen.
Met vriendelijke groet,
Leon
Team Gratis Webshop Beginnen
Beste,
Ik heb 2 websites van jullie 1 higspeed-modelbouw.nl en werkenmetkralen.nl. Alleen ik krijg van allebeide geen mail binnen als ik een bestelling heb. Ook niet in de spam. Wat kan ik hier aan doen
Groetjes Monique