1 - 2 - 3 - 4 - Volgende |
Hoi Leon,
Waar vind ik exporteren naar excel van in te kopen voorraad.
Kan die bij de nieuwe set/up niet vinden.
Bedankt, Ruud
Beste Alida,
Ik heb even voor je gekeken, maar je moet op de beheerpagina van je webshop onder het kopje instellingen en dan logo een JPG logo selecteren die gebruikt moet worden op je pakbon en factuur.
Als deze is geselecteerd zal de foutmelding er niet meer zijn voor het afdrukken van de factuur of pakbon.
Met vriendelijke groet,
Leon
Team Gratis Webshop Beginnen
als ik mijn factuur en pakbon als pdf bestand wil downloaden krijg ik een error. kunnen jullie dit voor mij bekijken.
InsideOutdecorations
mvg
Beste Beatrice,
hoe heb je de korting berekend dan Boven een bepaald bedrag kan je alleen geen verzendkosten berekenen, bedoel je dat Dit kun je niet automatisch op de factuur laten komen. Dit zou je handmatig moeten invoeren inderdaad. Kortingscodes komen wel op de factuur te staan, met het bijbehorende kortingsbedrag.
Hopende je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Hallo,
een klant heeft boven een bepaald bedrag besteld en daardoor krijgt ze korting. Is dat mogelijk om die korting op de factuur te tonen of moet ik een andere factuur maken op de computer. Bedankt.
Goedenavond J de Meijer,
Goedenavond,
De datum die moet zo ingevoerd worden bij de inkooporder: 24-08-2015 Dus dd-mm-yyyy
Met vriendelijke groet,
Leon
Team Gratis Webshop Beginnen
Hoi Leon, Ik probeer inkooporders toe te voegen aan de website, van begin dit jaar, alleen geeft hij telkens andere datums in dan ik invoer, hoe kan dit veranderd worden
Goedemorgen,
Ik ben bezig met facturen te printen, maar ik zie dat de opmaak heel raar is. Er staan tussen alle artikelen stipjes, deze heb ik nog nooit eerder gezien. Ook bestaan de facturen uit meerdere paginas met maar 1 artikel daarop, of helemaal niks op de pagina. Waardoor een factuur die normaal maar uit 2 paginas bestaat nu uit 7 paginas bestaat.
kan dit verholpen worden
Met vriendelijke groet,
Lsette van der Kruit
www.prettypretty.nl
Beste claudia,
Wij hebben dit getest met onze account en daar werkt het mee, wellicht kunt u ons uw inloggegevens toesturen, zodat wij even bij myparcel kunnen kijken of het werkt.
Met vriendelijke groet,
Leon
Team Gratis Webshop Beginnen
Beste,
ik heb my parcel geintegreerd via vervoerders.
deze heeft steeds gewerkt, maar nu stuurt hij ze niet meer door.
ik klik wel op versturen naar my parcel en dan zegt hij ook verstuurd maar ze komen daar niet door.
mijn naam en api key die zijn ook juist.
Beste Peter Braddock,
De support vragen beantwoorden wij zo snel mogelijk, met een maximum van 2 werkdagen.
Als u een keuzelijst toevoegt bij een artikel moet u bij de keuze alleen de meerprijs opgeven, dus het artikel zelf kost bv 40 euro en maat L kost 10 euro meer, geeft u daar 10 euro op en dan zal er totaal 50 euro worden afgerekend.
Waarschijnlijk heeft u bij het artikel 40 euro opgegeven en bij de keuzelijst ook 40 euro, dan wordt er namelijk 80 euro afgerekend.
Met vriendelijke groet,
Ben
Team Gratis Webshop Beginnen
Goedemiddag, ik heb vandaag al meerdere vragen gesteld en krijg helemaal geen reactie. Dat is best lastig want ik kan nu niet echt verder.
Ik heb artikelen toegevoegd met prijzen en maten kleding als er dan een keuze wordt gemaakt in de maat die de klant wil hebben en ze bestellen staat in de winkelmandje het dubbele bedrag! Kunt u mij uitleggen waarom en dit verhelpen eventueel
Mvg Peter Braddock
www.grotematenparadijs.nl
Beste Hipp accessoires
De tekst van de bevestigingsmail kan worden aangepast op de beheerpagina onder het kopje winkelwagen -> Pas de standaard tekst van de e-mail bevestiging aan:
Met vriendelijke groet
Ben
Team Gratis Webshop Beginnen
Goedemiddag
Wanneer een klant een bestelling plaats ontvangen ze automatisch een mail met hun bestelling. Graag wil ik de bovenste tekst hiervan aanpassen. Ik heb overal gekeken maar kan niet vinden waar deze tekst aangepast kan worden.
Het gaat dus niet om de bedanktekst die ze op de site zien maar de tekst die in de mail staat die ze automatisch ontvangen.
Ik hoor het graag
Groeten
Sanne Radsma
Beste Alice van Deursen
De kleuren van de bestelknop had je dezelfde kleur gegeven als de achtergrond kleur en de tekst kleur ook alles was wit daarom was deze niet zichtbaar deze heb ik zojuist aangepast.
Dit kan aangepast worden op de beheerpagina onder het kopje vormgeving -> kleuren en lettertypes -> Artikel toevoeg knop achtergrond kleur:
Met vriendelijke groet
Ben
Team Gratis Webshop Beginnen
Beste
Ik heb een vraag met betrekking toto mijn winkelwagen ik wil als zijnde test een aantal aritkelen bestellen via mijn eigen webshop maar als ik producten heb toegevoegd in de Winkelwagen dan kan ik niet door naar: 2. Uw gegevens 3. Betaalmethode 4. Overzicht 5. Bedankt
Graag verneem ik z.s.m. wat ik aan moet passen om ervoor te zorgen dat mijn klanten kunnen bestellen.
Indien u meer informatie nodig hebt verneem ik het graag.
Mvg Alice van Deursen
Goedemorgen Dorien
Waarschijnlijk heeft u de webshop voorraad gestuurd ingesteld en het artikel geen voorraad gegeven.
Heb zojuist uw webshop bekeken en zag dat er wel knoppen bij de artikelen staan.
Met vriendelijke groet
Ben
Team Gratis Webshop Beginnen
Als ik een artikel heb toegevoegd op de website dan komt er geen bestelknop bij te staan zodat klanten deze kunnen bestellen. Hoe maak ik deze knop aan
Groet
Dorien
Beste Jeanine
Zojuist heb ik een test bestelling op uw webshop geplaatst met mijn gmailadres deze komt netjes binnen in de inbox.
Ok in de bron gekeken en gmail geeft bij de email ook aan PASS dat houd in dat google de afzender heeft geverifieerd.
Met vriendelijke groet
Ben
Team Gratis Webshop Beginnen
1 - 2 - 3 - 4 - Volgende |
Beste Ruud,
Je kunt op de beheerpagina van je webshop onder het kopje tools -> producten exporteren vinden, hier kun je ook een excel lijst van je producten maken voor de voorraad.
Met vriendelijke groet,
Leon
Team GratisWebshopBeginnen.nl