Vorige - 1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 - 8 - 9 - 10 - 11 - 12 - 13 - 14 - 15 - 16 - 17 - 18 - 19 - 20 - 21 - 22 - 23 - 24 - 25 - 26 - 27 - 28 - 29 - 30 - 31 - 32 - 33 - 34 - 35 - 36 - 37 - 38 - 39 - 40 - 41 - 42 - 43 - 44 - 45 - 46 - 47 - 48 - 49 - 50 - 51 - 52 - 53 - 54 - 55 - 56 - 57 - 58 - 59 - 60 - 61 - 62 - 63 - 64 - 65 - 66 - 67 - 68 - 69 - 70 - 71 - 72 - 73 - 74 - 75 - 76 - 77 - 78 - 79 - 80 - 81 - 82 - 83 - 84 - 85 - 86 - 87 - 88 - 89 - 90 - 91 - 92 - 93 - 94 - 95 - 96 - 97 - 98 - 99 - 100 - 101 - 102 - 103 - 104 - 105 - 106 - 107 - 108 - 109 - 110 - 111 - 112 - 113 - 114 - 115 - 116 - 117 - 118 - 119 - 120 - 121 - 122 - 123 - 124 - 125 - 126 - 127 - 128 - 129 - 130 - 131 - 132 - 133 - 134 - 135 - 136 - 137 - 138 - 139 - 140 - 141 - 142 - 143 - 144 - 145 - 146 - 147 - 148 - 149 - 150 - 151 - 152 - 153 - 154 - 155 - 156 - 157 - 158 - 159 - 160 - 161 - 162 - 163 - 164 - 165 - 166 - 167 - 168 - Volgende |
Het is mij niet helemaal duidelijk hoe dit werkt ik heb een inkoop en een verkoopversie aangemaakt maar hoe nu verder
Beste Elena Brouwer-Shilkova
Als de ideal betaling wordt afgebroken kan er bijvoorbeeld een storing bij de bank zijn.
Zodra de bestelling wordt geplaatst weten wij het ordernummer en bedrag dat afgerekend moet worden daarna wordt de webshop automatische doorgestuurd naar de ideal bank je bent dan dus op de website van de bank als hier dan iets verkeerd gaan bijvoorbeeld dat de betaling wordt afgebroken kan het een probleem bij de bank zijn door bijvoorbeeld een storing.
Nadat de betaling wel of niet is gedaan met ideal wordt de klant weer terug gekeerd naar de webshop.
Met vriendelijke groet
Ben
Team Gratis Webshop Beginnen
Beste Jan V
Als je via de beheerpagina klikt op webmail kan er een e-mailadres aangemaakt worden.
Dit is standaard het info@ e-mailadres maar ik heb hier het help@ e-mailadres aan toegevoegd voor je die komt daar dus ook op binnen.
Met vriendelijke groet
Ben
Team Gratis Webshop Beginnen
Hallo ik heb vanavond een pakket bij jullie gekocht st. Kushe. Graag zou ik het e-mail adres info@kushe.nl willen veranderen in help@kushe.nl.
Alvast dank
Jan
Goedenavond
Ik heb een vraag over iDeal betaling.
We hebben vanaf het begin dit jaar Ideal op onze web shop. Dat is eigenlijk de hele tijd goed gegaan. Nu heb ik de laatste 2 maanden ook geregeld een mail van wat klanten dat ze een bestelling hebben geplaatst kiezen via iDeal en dan word het afgebroken. Ik krijg ook een bevestiging van een bestelling met daar op Ideal betaling. maar geen betaling bij onze iDeal. Hoe kan dat waar lig dat aan
Mvg Elena
goede avond
ik wil graag bij mijn artikelen de overige informatie kwijt bij meer informatie. Nu komt de tekst gewoon onder de naam terecht. Waar kan ik de tekst plaatsen die zichtbaar wordt bij meer informatie
groetjes Inge
ps. bedankt voor de altijd duidelijke en overzichtelijke uitleg. Heerlijk voor zon leek als ik
Beste Ineke Rutten
Bij het registreren van een klant op uw webshop kunnen deze velden niet worden weggehaald maar het zijn geen verplichten velden.
Met vriendelijke groet
Ben
Team Gratis Webshop Beginnen
Beste Ineke Rutten
Dat klopt dit zijn momenteel nog vaste velden en kunnen niet worden verwijderd het zijn geen verplichte velden trouwens.
Met vriendelijke groet
Ben
Team Gratis Webshop Beginnen
Beste fm sport
Ik heb zojuist even de kortingscode getest en in de winkelwagen bij stap 2 betaalmogelijkheden heb ik de kortingscode ingevoerd en dan wordt deze direct weergegeven bij de volgende stap van de winkelwagen.
Met vriendelijke groet
Ben
Team Gratis Webshop Beginnen
Beste Tonny
Dat is mogelijk heb je voor ons de API code om dit in te regelen
Gaan wij even kijken hoe snel dit gerealiseerd kan worden.
Met vriendelijke groet
Ben
Team Gratis Webshop Beginnen
Goedenavond
Bij het registreren wordt ook gevraagd om kvk nr en btw nt etc in te vullen.
Ik wil dit weg hebben.
Hoe doe ik dit
Gr Ineke Rutten
Goedenavond
Bij het registreren wordt ook gevraagd om kvk nr en btw nt etc in te vullen.
Ik wil dit weg hebben.
Hoe doe ik dit
Gr Ineke Rutten
ik heb een kortingscode aangemaakt ivm sinterklaas. een kortingspercentage op alle artikelen. helaas is dit niet in de winkelwagen op de website zichtbaar. kunt u dit verhelpen bedankt.
Is het mogelijk om dpd ook op te nemen in jullie vervoerderslijst met een api code
Met vriendelijke groet
Tonny
Beste Saskia
Het klopt dat de domeinnaam tuusbysas.nl nog niet te vinden is in de zoekmachines deze domeinnaam staat namelijk nog gereserveerd bij mijndomein.nl
Als u bij mijndomein.nl de token/verhuiscode opvraag voor je domeinnaam kunnen wij deze verhuizen en koppelen aan je webshop.
Als deze is gekoppeld hebben we hier nog een paar tips staan voor beter vindbaarheid in de zoekmachines:
http://www.gratiswebshopbeginnen.nl/p-12-tips-voor-meer-bezoekers/
Met vriendelijke groet
Ben
Team Gratis Webshop Beginnen
Goedemiddag
Ik heb even gekeken op uw webshop maar als ik daar zoek dan werkt deze gewoon.
Er moet wel een zoekterm worden ingegeven die voorkomt bij 1 van uw artikelen.
Ik heb bijvoorbeeld als zoekterm opgegeven pink en dan vind hij 1 artikel.
Met vriendelijke groet
Ben
Team Gratis Webshop Beginnen
Mijn domeinnaam is www.tuusbysas.nl
Maar op google echt nergens te vinden hoe kan dit
Groet saskia
Goedemiddag
Ik had een vraagje.
Mijn zoek menu doet het niet wat doe ik fout
Vriendelijke groet
Beste Peter
De achtergrond afbeelding kun je niet vergroten of verkleinen het formaat zoals je hem toevoegt zo groot wordt hij ook op de achtergrond.
Wel kun je aangeven hoe deze moet worden weergegeven links rechts boven horizontaal herhalen verticaal herhalen en horizontaal en verticaal herhalen.
Onder het kopje vormgeving -> achtergronden kan dit aangepast worden.
Met vriendelijke groet
Ben
Team Gratis Webshop Beginnen
Vorige - 1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 - 8 - 9 - 10 - 11 - 12 - 13 - 14 - 15 - 16 - 17 - 18 - 19 - 20 - 21 - 22 - 23 - 24 - 25 - 26 - 27 - 28 - 29 - 30 - 31 - 32 - 33 - 34 - 35 - 36 - 37 - 38 - 39 - 40 - 41 - 42 - 43 - 44 - 45 - 46 - 47 - 48 - 49 - 50 - 51 - 52 - 53 - 54 - 55 - 56 - 57 - 58 - 59 - 60 - 61 - 62 - 63 - 64 - 65 - 66 - 67 - 68 - 69 - 70 - 71 - 72 - 73 - 74 - 75 - 76 - 77 - 78 - 79 - 80 - 81 - 82 - 83 - 84 - 85 - 86 - 87 - 88 - 89 - 90 - 91 - 92 - 93 - 94 - 95 - 96 - 97 - 98 - 99 - 100 - 101 - 102 - 103 - 104 - 105 - 106 - 107 - 108 - 109 - 110 - 111 - 112 - 113 - 114 - 115 - 116 - 117 - 118 - 119 - 120 - 121 - 122 - 123 - 124 - 125 - 126 - 127 - 128 - 129 - 130 - 131 - 132 - 133 - 134 - 135 - 136 - 137 - 138 - 139 - 140 - 141 - 142 - 143 - 144 - 145 - 146 - 147 - 148 - 149 - 150 - 151 - 152 - 153 - 154 - 155 - 156 - 157 - 158 - 159 - 160 - 161 - 162 - 163 - 164 - 165 - 166 - 167 - 168 - Volgende |
Beste Annet Kaman
Via grootboekrekeningen kun je precies zien wat voor inkoop het is geweest is dit een inkoop voor bv de auto van de zaak inkoop hoog inkoop laag Aangeschafte artikelen zaak bv laptop printer enz etc.
Je kunt dan als er een inkooporder wordt aangemaakt een grootboek opgeven en hier wordt de inkooporder dan aan gekoppeld.
Zo hou je een overzicht van de inkooporders en is het eind van het jaar voor de belasting aangifte ook gemakkelijk voor de boekhouder hij weet dan precies wat er afgetrokken mag worden en wat niet.
Met vriendelijke groet
Ben
Team Gratis Webshop Beginnen