Vorige - 1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 - 8 - 9 - 10 - 11 - 12 - 13 - 14 - 15 - 16 - 17 - 18 - 19 - 20 - 21 - 22 - 23 - 24 - 25 - 26 - 27 - 28 - 29 - 30 - 31 - 32 - 33 - 34 - 35 - 36 - 37 - 38 - 39 - 40 - 41 - 42 - 43 - 44 - 45 - 46 - 47 - 48 - 49 - 50 - 51 - 52 - 53 - 54 - 55 - 56 - 57 - 58 - 59 - 60 - 61 - 62 - 63 - 64 - 65 - 66 - 67 - 68 - 69 - 70 - 71 - 72 - 73 - 74 - 75 - 76 - 77 - 78 - 79 - 80 - 81 - 82 - 83 - 84 - 85 - 86 - 87 - 88 - 89 - 90 - 91 - 92 - 93 - 94 - 95 - 96 - 97 - 98 - 99 - 100 - 101 - 102 - 103 - 104 - 105 - 106 - 107 - 108 - 109 - 110 - 111 - 112 - 113 - 114 - 115 - 116 - 117 - 118 - 119 - 120 - 121 - 122 - 123 - 124 - 125 - 126 - 127 - 128 - 129 - 130 - 131 - 132 - 133 - 134 - 135 - 136 - 137 - 138 - 139 - 140 - 141 - 142 - 143 - 144 - 145 - 146 - 147 - 148 - 149 - 150 - 151 - 152 - 153 - 154 - 155 - 156 - 157 - 158 - 159 - 160 - 161 - 162 - 163 - 164 - 165 - 166 - 167 - 168 - Volgende |
ik heb vandaag contact gehad met een klant die heeft een bestelling geplaatst via mijn webshop. Deze mevrouw kon niet afrekenen via iDeal en kreeg een foutmelding. Ik heb het zelf ook nog geprobeerd maar je wordt niet doorgelinkt naar iDeal. Kunnen jullie dit voor mij nakijken
met vriendelijke groet
Inez van de Sande
Goedemiddag
Als u bij het kopje helpdesk uw vraag zoekt en de resultaten worden getoond staat daar altijd onder: Helpdesk contacteren.
Hier kunt u dan op klikken en contact opnemen met de helpdesk dit kan telefonische of via het contact formulier.
Met vriendelijke groet
Ben
Team Gratis Webshop Beginnen
Super de novoslider
Kan ik deze ook centreren op de pagina
Nu komt deze links te staan.
Jolanda
Fico-sjaals
Goedemiddag
Ik ben bezig met een iDeal aanvraag bij de ING Basic. Deze is zo goed als afgerond het enige puntje waar het op blijft hangen zijn de testbetalingen. Ik moet een aantal testbetalingen uitvoeren voordat ik mijn iDeal account kan activeren.
Ik kom er echter niet uit hoe ik die testbetalingen kan doen en door de ING wordt ik terugverwezen naar jullie.
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.
Met vriendelijke groet
Annelies
incroyable
goede morgen
ik heb mijn email adres nimokleding@gmail.com ingevuld als email om bevestigingen te ontvangen van bestellingen etc.
nu krijg ik alleen geen bevestiging van bestellingen hoe kan dit
groetjes nicole
We willen graag ons wachtwoord wijzigen van de webmail hoe kan dit
Alvast bedankt
Groetjes Miranda
Goedendag
Ik heb momenteel mijn artikelen gesorteerd op prijs. Is het mogelijk om binnen die selectie zelf de volgorde van mijn artikelen te bepalen Ik heb nu bijv. 3 cremekleurige jurken van dezelfde prijs naast elkaar staan. Dit staat helemaal niet leuk maar ik heb genoeg jurken in andere kleuren met dezelfde prijs die ik daar wel wil hebben staan. Hoe kan ik daarvoor zorgen
Met vriendelijke groet
Petra
Goedendag
Is het mogelijk om voor alle landen in Europa dezelfde verzendkosten te hanteren en dit maar 1x te hoeven aanmaken. dus niet voor elk land apart
Ik heb nu verzendkosten voor Europa excl. Nederland en voor Wereldwijd excl. Europa aangemaakt. Met als gevolg dat als mensen uit het buitenland een bestelling doen ze bij het adres als land Europa of Wereldwijd dienen in te vullen en vervolgens weet ik niet uit welk land ze komen. Ik hoop nu dat ze dat bij de opmerkingen zetten maar dat is niet het geval. Ik herleid nu uit de betaling het land maar dat is niet praktisch.
Bij voorbaat dank.
Groeten Petra
Goedendag
Is het mogelijk om het artikelnummer zichtbaar te maken op de website
Als mensen het over een product hebben dan loop ik nu alle artikelen een paar honderd af op mijn artikelenbeheerpagina om te bekijken welk nummer het is.
Bij voorbaat dank.
Petra
Goedemorgen
Een klant heeft een bestelling geplaatst maar ik krijg geen factuur binnen. Niet op mijn e-mail en ook niet op de websites bij Orders. Deze klant heeft al wel betaald.
Kan het langer duren voordat je het factuur binnenkrijgt of is er een ander probleem
goede avond
ik heb aangegeven bij mijn gegevens dat alle email zoals van bestellingen naar mijn gmail gestuurd moeten worden maar ik krijg geen email als er een bestelling is gedaan hoe kan dit
groetjes nicole
goede avond
ik heb aangegeven bij mijn gegevens dat alle email zoals van bestellingen naar mijn gmail gestuurd moeten worden maar ik krijg geen email als er een bestelling is gedaan hoe kan dit
groetjes nicole
Goedemiddag Betty
De http van uw webshop is uw domeinnaam http://www.greyt-art.com
Met vriendelijke groet
Ben
Team Gratis Webshop Beginnen
Goedemiddag Adinda
De header moest aangepast worden ik zie dat dit reeds gedaan is door u want nu ziet alles er weer top uit.
Met vriendelijke groet
Ben
Team Gratis Webshop Beginnen
Goedemiddag Jaap
Een keuzelijst is niet bedoelt voor artikelen in te zetten maar een aanvulling voor het artikel een maat of kleur bijvoorbeeld.
Het is dus niet mogelijk een bestaand artikel hieraan te koppelen.
Dan moet u het kopje mee bestellen gebruiken dan kan de klant zelf een artikel mee bestellen naar wens.
Wilt u dit wel in de keuzelijst doen kan dit maar moet u wel bij elk artikel de prijs aanpassen als er iets wijzigt hij ziet de keuzelijst als extra optie van het artikel namelijk.
Met vriendelijke groet
Ben
Team Gratis Webshop Beginnen
Goedemiddag Rob
Bij de url hoeft niet perce wat ingevuld te worden als u daar niks invult maakt het systeem automatische een url aan via de artikelnaam.
Wilt u dan een andere url gebruiken dan de artikelnaam kunt u deze opgeven natuurlijk.
Met vriendelijke groet
Ben
Team Gratis Webshop Beginnen
Beste Jolanda
U heeft de DNS in eigen beheer de domeinnaam staat dus niet bij ons geregistreerd.
U moet dan een TXT record toevoegen als u dit kunt hoor ik het graag dan zal ik u precies de record gegevens toe mailen.
Met vriendelijke groet
Ben
Team Gratis Webshop Beginnen
Beste Jolanda
De novoslider kan geplaatst worden waar u wilt bij het koppelen van de novo slider aan een pagina kunt u ook de positie hiervan bepalen.
Met vriendelijke groet
Ben
Team Gratis Webshop Beginnen
Beste Elke
Dit kan ingesteld worden op de beheerpagina bij het kopje verzendkosten -> verzendkosten overzicht.
Daar kan het verzendland worden gewijzigd en de franco kosten worden ingesteld als daar 75 euro wordt opgegeven zullen er boven de 75 euro geen verzendkosten worden berekend.
Met vriendelijke groet
Ben
Team Gratis Webshop Beginnen
Vorige - 1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 - 8 - 9 - 10 - 11 - 12 - 13 - 14 - 15 - 16 - 17 - 18 - 19 - 20 - 21 - 22 - 23 - 24 - 25 - 26 - 27 - 28 - 29 - 30 - 31 - 32 - 33 - 34 - 35 - 36 - 37 - 38 - 39 - 40 - 41 - 42 - 43 - 44 - 45 - 46 - 47 - 48 - 49 - 50 - 51 - 52 - 53 - 54 - 55 - 56 - 57 - 58 - 59 - 60 - 61 - 62 - 63 - 64 - 65 - 66 - 67 - 68 - 69 - 70 - 71 - 72 - 73 - 74 - 75 - 76 - 77 - 78 - 79 - 80 - 81 - 82 - 83 - 84 - 85 - 86 - 87 - 88 - 89 - 90 - 91 - 92 - 93 - 94 - 95 - 96 - 97 - 98 - 99 - 100 - 101 - 102 - 103 - 104 - 105 - 106 - 107 - 108 - 109 - 110 - 111 - 112 - 113 - 114 - 115 - 116 - 117 - 118 - 119 - 120 - 121 - 122 - 123 - 124 - 125 - 126 - 127 - 128 - 129 - 130 - 131 - 132 - 133 - 134 - 135 - 136 - 137 - 138 - 139 - 140 - 141 - 142 - 143 - 144 - 145 - 146 - 147 - 148 - 149 - 150 - 151 - 152 - 153 - 154 - 155 - 156 - 157 - 158 - 159 - 160 - 161 - 162 - 163 - 164 - 165 - 166 - 167 - 168 - Volgende |
Goedemorgen Nicole
Dit kan verschillende oorzaken hebben:
1. Het e-mailadres onder het kopje notificaties is niet juist ingevuld
2. De e-mail berichten komen in de spam folder terecht
Mochten de e-mail berichten in de spam terecht komen raad ik u aan een ander e-mailadres in te stellen namelijk die van uw domeinnaam zelf: info@nimokleding.nl
Wel kunnen wij als een email daarheen wordt verzonden deze direct doorsturen naar uw gmail e-mailadres natuurlijk.
Met vriendelijke groet
Ben
Team Gratis Webshop Beginnen