Vorige - 1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 - 8 - 9 - 10 - 11 - 12 - 13 - 14 - 15 - 16 - 17 - 18 - 19 - 20 - 21 - 22 - 23 - 24 - 25 - 26 - 27 - 28 - 29 - 30 - 31 - 32 - 33 - 34 - 35 - 36 - 37 - 38 - 39 - 40 - 41 - 42 - 43 - 44 - 45 - 46 - 47 - 48 - 49 - 50 - 51 - 52 - 53 - 54 - 55 - 56 - 57 - 58 - 59 - 60 - 61 - 62 - 63 - 64 - 65 - 66 - 67 - 68 - 69 - 70 - 71 - 72 - 73 - 74 - 75 - 76 - 77 - 78 - 79 - 80 - 81 - 82 - 83 - 84 - 85 - 86 - 87 - 88 - 89 - 90 - 91 - 92 - 93 - 94 - 95 - 96 - 97 - 98 - 99 - 100 - 101 - 102 - 103 - 104 - 105 - 106 - 107 - 108 - 109 - 110 - 111 - 112 - 113 - 114 - 115 - 116 - 117 - 118 - 119 - 120 - 121 - 122 - 123 - 124 - 125 - 126 - 127 - 128 - 129 - 130 - 131 - 132 - 133 - 134 - 135 - 136 - 137 - 138 - 139 - 140 - 141 - 142 - 143 - 144 - 145 - 146 - 147 - 148 - 149 - 150 - 151 - 152 - 153 - 154 - 155 - 156 - 157 - 158 - 159 - 160 - 161 - 162 - 163 - 164 - 165 - 166 - 167 - 168 - Volgende |
Goedenavond,
Dat is wel mogelijk.
1. Voeg het logo toe op de beheerpagina onder het kopje afbeeldingen / pdf
2. Klik op het kopje website -> algemene instellingen
3. Selecteer het logo bij het kopje logo en klik op opslaan
Nu zal het logo boven de facturen staan van uw webshop.
Met vriendelijke groet,
Leon
Team Gratis Webshop Beginnen
Goedenavond,
De domeinnaam verhuizing is direct voor u aangevraagd, er is toen een email naar u verzonden over akkoord geven voor de verhuizing, dit bleef eerst uit, dit is nu wel gedaan en nu is het afwachten tot hostnet de domeinnaam vrijgeeft.
Hier hebben wij dus geen invloed op, wat u wel kunt doen is contact met hostnet opnemen of ze de domeinnaam direct willen vrijgeven voor u.
Met vriendelijke groet,
Leon
Team Gratis Webshop Beginnen
Goedenavond,
Kan het zijn dat u misschien de capslock aan heeft staan zodat u hoofd letters typt?
Het wachtwoord is namelijk hoofdletter gevoelig.
Met vriendelijke groet,
Leon
Team Gratis Webshop Beginnen
Hallo,
Het lukt me sinds gisteren niet meer om in te loggen bij mijn lb webmail (info@eenkadootjeisaltijdleuk). Krijg steeds de melding inloggen mislukt. Tik alles goed in, hoe krijg ik dit snel verholpen waarbij bestaande mails behouden blijven?
Met vriendelijke groet,
Agnes
Goede morgen,
Ik zit met spanning te wachten wanneer ik gebruik kaan maken van mijn webshop.
Ik kan niet verder met het inrichten van mijn winkel, heb geen toegang tot de professionele web mogelijkheden.
-by Sat Nov 30 09:06:42 2013, the transfer will proceed. Heb ik mail ontvangen.
-Nu is 10:50.
De lancering van mijn shop is all 2 weken vertraagd door dat u hebt me niet geïnformeerd over het verloop van de domeinnaam verhuizing procedure/ com
Ik hoop zo snel mogelijk van u te horen, kan u namelijk telefonisch niet bereiken.
Groet,
Vintage-United
Ik zou graag mijn logo boven aan de factuur hebben? is dit mogelijk zoja hoe moet ik dat doen.vriendelijke groet Marianne van Helvoort
Goedemiddag,
Welke explorer gebruikt u precies?
Want in de editor kunt u de tekst gewoon naar wens opgeven net als in word editor.
Met vriendelijke groet,
Ben
Team Gratis Webshop Beginnen
Hallo Ben,
Zoals ik via het telefoon gesprek al had aangegeven heb ik de spamfilter niet aanstaan dus het komt gewoon allemaal binnen in mijn mailbox.
Ook heb ik een mail adres aangemaakt voor mijn zoon en ook daar komt niks op binnen ook niet in het spam mapje.
Het komt dus niet binnen om mijn mail adres en niet op mijn man zijn mail adres en ook niet op mijn zoon zijn mail adres.
En ik weet 100% zeker dat de mail adressen juist zijn getypt.
Met vriendelijke groet,
Froukje Klok
Waar kan ik mijn bezoekersaantallen zien. In de statistieken kan ik alleen inkoop en verkoop van artikelen zien, maar geen bezoekersaantallen. Heb het via domeinnaam.stats geprobeerd mijn mijn inlog daarvan werkt niet. Oplossing? Bij voorbaat dank
goedenavond,
Als ik bij omschrijving bij artikelen iets wil typen of kopiëren en plakken gaat het fout, of het komt op de verkeerde plaats, ook bij meerdere pogingen, en de lettertype is niet goed maar ook niet te veranderen, dit gebeurt bij artikelen zelf, statusberichten en op de categorie pagina's.
Hebben jullie misschien een tip voor mij?
Goedemiddag,
Bij het aanmaken van een klantaccount kan de klant zijn eigen gebruikersnaam en wachtwoord kiezen, deze kan hij dan ook weer gebruiken om in te loggen op zijn account.
Met vriendelijke groet,
Ben
Team Gratis Webshop Beginnen
Goedemiddag,
U heeft een gmail adres ingevuld als ontvangen van de e-mail, deze zal waarschijnlijk de e-mailberichten dan in het spam filter plaatsen.
Als u even in het spamfilter van de e-mail wilt kijken moet u de berichten vinden, zojuist namelijk alles getest en de berichten worden 100% zeker verzonden.
Met vriendelijke groet,
Ben
Team Gratis Webshop Beginnen
Goedenavond,
Nee dat is inderdaad nog niet mogelijk, dit gaan wij aanpassen natuurlijk zodat dit wel mogelijk moet zijn.
Met vriendelijke groet,
Leon
Team Gratis Webshop Beginnen
Goedenavond,
Ik heb het tweede verticale menu toegevoegd aan mijn site.
Nu staat daar ook Webshop boven, net als boven de pagina's waar mijn producten staan.
Kan ik de naam boven het tweede verticale menu apart aanpassen? Hieronder komt alleen informatie en geen producten.
Nu lijkt het net alsof er twee webshops zijn.
Met vriendelijke groeten,
Hilde Schreurs
Ha-eS-Shop
Hallo Leon,
Ik heb gekeken en de mail klopt wel.
Heb hem opnieuw weer in getypt en nog eens gestuurd maar helaas er komt niks binnen.
En ik wil het toch graag eerst bij me zelf testen voor ik het naar mijn klanten stuur.
Want zag net dat de factuur ook in mijn logo staan en er niet mooi onder staat.
Hoe kan ik dit veranderen?
Met vriendelijke groet,
Lutjekledingshop
Goedemorgen,
Ik heb u net telefonische gesproken en net getest met een bestelling, via de beheerpagina de order gemaild naar mezelf.
Deze komt gewoon binnen als het e-mailadres juist is ingevuld.
U klikt bij de verkooporder op tabblad opties en klikt op verzenden, dan komt er de melding te staan, uw email is verzonden.
Nu komt het bericht direct bij de ontvanger binnen.
Met vriendelijke groet,
Leon
Team Gratis Webshop Beginnen
Hallo,
Sorry dat ik nu weer iets stuur maar mijn man heeft gisteren een bestelling bij mij gedaan om te kijken van hoe en wat.
Ik heb nu 4 keer een mail gestuurd waarbij ik kan aanvinken om een factuur mee te sturen.
Helaas heeft mijn man helemaal geen mail ontvangen.
Graag spoedig antwoord om mijn onderstaande vragen want er staan bestellingen klaar van klanten en zo raak ik mijn klanten weer kwijt.
Met vriendelijke groet,
Lutjekledingshop
Hallo,
Ik heb even wat vragen?
Ik heb een bestelling via mijn webshop 2 stuks maar hier krijg ik geen mail van :(
Ook krijgt mijn klant geen mail na de bestelling met de factuur voor eventuele betaling met gegevens enz.
Als ik mijn klant een mail wil sturen bij verkoopordes en dan het kopje opties komt deze niet aan of het duur heeeeeeel lang voor een mail binnen is. (voor mij duurt dat te lang na mijn mening)
Graag zsm reactie zodat ik het kan afhandelen met mijn klanten!
Met vriendelijke groet,
Lutjekledingshop
Als een klant zich registreerde hoe komt deze dan aan de inlog codes om in te loggen als bestaande klant ?
Vorige - 1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 - 8 - 9 - 10 - 11 - 12 - 13 - 14 - 15 - 16 - 17 - 18 - 19 - 20 - 21 - 22 - 23 - 24 - 25 - 26 - 27 - 28 - 29 - 30 - 31 - 32 - 33 - 34 - 35 - 36 - 37 - 38 - 39 - 40 - 41 - 42 - 43 - 44 - 45 - 46 - 47 - 48 - 49 - 50 - 51 - 52 - 53 - 54 - 55 - 56 - 57 - 58 - 59 - 60 - 61 - 62 - 63 - 64 - 65 - 66 - 67 - 68 - 69 - 70 - 71 - 72 - 73 - 74 - 75 - 76 - 77 - 78 - 79 - 80 - 81 - 82 - 83 - 84 - 85 - 86 - 87 - 88 - 89 - 90 - 91 - 92 - 93 - 94 - 95 - 96 - 97 - 98 - 99 - 100 - 101 - 102 - 103 - 104 - 105 - 106 - 107 - 108 - 109 - 110 - 111 - 112 - 113 - 114 - 115 - 116 - 117 - 118 - 119 - 120 - 121 - 122 - 123 - 124 - 125 - 126 - 127 - 128 - 129 - 130 - 131 - 132 - 133 - 134 - 135 - 136 - 137 - 138 - 139 - 140 - 141 - 142 - 143 - 144 - 145 - 146 - 147 - 148 - 149 - 150 - 151 - 152 - 153 - 154 - 155 - 156 - 157 - 158 - 159 - 160 - 161 - 162 - 163 - 164 - 165 - 166 - 167 - 168 - Volgende |
Goedenavond,
Ik heb net het emailadres aangepast naar mijn gmailadres en een test bestelling geplaatst op de webshop, ik krijg deze bestelling direct binnen op mijn gmailadres.
De bestelling wordt dus wel verzonden.
Wellicht heeft u iets ingesteld dat de spam niet naar spammapje gaat maar direct wordt verwijderd ofzo?
Ik wil wel voor u kijken, maar dan moet ik wel uw login gegevens van gmail hebben.
Ik zal dan alles voor u nakijken, want de mail wordt 100% zeker verzonden naar uw emailadres.
Met vriendelijke groet,
Leon
Team Gratis Webshop Beginnen