Vorige - 1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 - 8 - 9 - 10 - 11 - 12 - 13 - 14 - 15 - 16 - 17 - 18 - 19 - 20 - 21 - 22 - 23 - 24 - 25 - 26 - 27 - 28 - 29 - 30 - 31 - 32 - 33 - 34 - 35 - 36 - 37 - 38 - 39 - 40 - 41 - 42 - 43 - 44 - 45 - 46 - 47 - 48 - 49 - 50 - 51 - 52 - 53 - 54 - 55 - 56 - 57 - 58 - 59 - 60 - 61 - 62 - 63 - 64 - 65 - 66 - 67 - 68 - 69 - 70 - 71 - 72 - 73 - 74 - 75 - 76 - 77 - 78 - 79 - 80 - 81 - 82 - 83 - 84 - 85 - 86 - 87 - 88 - 89 - 90 - 91 - 92 - 93 - 94 - 95 - 96 - 97 - 98 - 99 - 100 - 101 - 102 - 103 - 104 - 105 - 106 - 107 - 108 - 109 - 110 - 111 - 112 - 113 - 114 - 115 - 116 - 117 - 118 - 119 - 120 - 121 - 122 - 123 - 124 - 125 - 126 - 127 - 128 - 129 - 130 - 131 - 132 - 133 - 134 - 135 - 136 - 137 - 138 - 139 - 140 - 141 - 142 - 143 - 144 - 145 - 146 - 147 - 148 - 149 - 150 - 151 - 152 - 153 - 154 - 155 - 156 - 157 - 158 - 159 - 160 - 161 - 162 - 163 - 164 - 165 - 166 - 167 - 168 - Volgende |
Hallo
Kan ik op 1 of ander manier die zoek menu ook van mijn webshop halen
Hallo.
Ik zie het bij meerder webshops maar ook bij de mijne. Hhuis.nl. Wanneer ik meerdere dingen in mijn winkelwagen wil plaatsen haalt op een gegeven moment het winkelwagentje zichzelf leeg Heel vervelend. Hoe komt dit
Groetjes
Goedemorgen
Wanneer je je betaalmogelijkheden wilt toevoegen valt mij op dat je bij Sisow de betaalmogelijkheden allemaal apart aan kan maken. Zelf werk ik echter met Multisafepay en kan ik niet deze keuze aangeven. Dit heeft er al toe geleid dat ik een deel van de betalingen onderbreng bij Sisow om het overzichtelijk te houden. Echter nog steeds haken er klanten af omdat ze het onduidelijk vinden dat Fashioncheque en Ideal onder 1 optie valt. Is dit voor Multisafepay net zo op te delen als bij Sisow
Hoor graag van jullie.
Alvast bedankt.
wat moet ik nou precies invullen dan
groetjes jules
Goedemiddag
Heeft u tijdens het registreren aangeven dat u een webshop platform via gratiswebshopbeginnen heeft
Anders moet u even contact met hun opnemen en vragen of ze uw account activeren en geen test betalingen meer hoeft te doen wij hebben dit namelijk allemaal al gedaan voor u.
Dus sisow hoeft alleen uw account te actieveren meer niet.
Met vriendelijke groet
Leon
Team Gratis Webshop beginnen
Goedemiddag
De inkomende email is dan juist alleen de uitgaande email is geen gebruikersnaam en wachtwoord nodig en als deze wel nodig is is dat de gebruikersnaam en wachtwoord van t-mobile u gebruikt namelijk hun uitgaande email server.
Als u dit heeft aangepast zal de uitgaande email ook werken.
Met vriendelijke groet
Leon
Team Gratis Webshop Beginnen
hier onder staat julesewood dat is julesenwood ik krijg de foutmelding smtp fout 535
hoi ben
bedankt voor je snelle reactie
echter is het helaas nog niet gelukt
ik volg de stappen:
Jullie geven aan overige: ik denk dat daarmee het kopje anders word aangeduid.
welke pak ik daarna
voeg mail account toe LDAP CardDAV etc
dan mijn inkomende server is toch:
www.julesenwood.nl
gebruikersnaam:
info.julesewood
uitgaande server: zit bij t mobile
smtp.gprs.t-mobile.nl
gebruikersnaam:
info.julesewood
het werkt nog niet namelijk..
wat doe ik fout
alvast bedankt voor de moeite
groetjes jules
hoi ik krijg deze foutmelding bij een proef betaling van ideal
-9ec=TA3227em=Account not active for live transactions
heb al contact gehad met sisow en moest een vinkje plaatsen bij testen met behulp van simulator
groetjes andre
Goedemiddag
U kunt de e-mail heel gemakkelijk op uw iPhone instellen.
1. Klik op de app mail
2. Kies voor overige email
3. Vul de gegevens in die u heeft gekregen op de beheerpagina onder het kopje webmail
4. beveiligde ssl NIET aanvinken
5. Opslaan.
Met vriendelijke groet
Ben
Team Gratis Webshop Beginnen
kan ik met roundcube ook mails op mijn iphone binnen krijgen en verzenden
Goedenavond
Dan heeft u dit artikel in meerdere categorieen staan hierdoor komt dat als u het artikel in 1 categorie zet blijft deze categorie open staan waar hij in staat.
Met vriendelijke groet
Leon
Team Gratis Webshop Beginnen
Goedenavond
Dat klopt mollie heeft een nieuwe API en daar heeft u dan ook een nieuwe API code voor nodig.
U kunt inloggen bij mollie en dan bij profielen de nieuwe API key ophalen die begint met live_
Deze code kunt u op de beheerpagina onder betaalmogelijkheden toevoegen bij partnerid.
Daarna werkt ideal van mollie weer op uw webshop.
Met vriendelijke groet
Leon
Team Gratis Webshop Beginnen
Goedenavond
Als u een kortingscode heeft aangemaakt en deze is geld komt er bij de winkelwagen geen vakje bij te staan om deze in te vullen dit komt bij de betaalmogelijkheden erbij te staan. stap 3 in het winkelwagen proces
Dan wordt de korting direct verwerkt en is dit in stap 4 in het bestel overzicht te zien wat de korting is.
Met vriendelijke groet
Leon
Team Gratis Webshop Beginnen
Hoe kan ik instellen dat een gemaakte kortingscode ook ingevoerd kan worden bij de winkelwagen zodat de korting eraf getrokken wordt
Ik kan nu alleen de kortingscode aanmaken maar deze kan bij de winkelwagen nergens ingevoerd worden.
Mvg Annelies
Incroyable
Goedemiddag
U moet dan het logo toevoegen aan het kopje afbeeldingen / pdf.
Daarna kunt u onder het kopje website -> algemene instellingen-> logo de afbeelding selecteren
Met vriendelijke groet
Ben
Team Gratis Webshop Beginnen
Goedemiddag
U kunt dan via het kopje webshop beginnen dan een 2e webshop aanvragen inderdaad.
Bij een 2e webshop berekenen wij geen korting wij hanteren altijd een goede prijs voor de webshops.
Bij 10 webshops of meer kunnen we altijd kijken wat we voor u kunnen doen.
Met vriendelijke groet
Ben
Team Gratis Webshop Beginnen
Goedemorgen
Als ik in het menu badminton-kleding of tennis-kleding aanklik en daarna klik op teamkleding en daarna klik op een shirt dan wordt springt in het menu rubriek squash-kleding open. Hoe kan dit verholpen worden Ik wil graag dat klant in het rubriek badminton-kleding of tennis-kleding blijft.
Goedemiddag Aaf
In de winkelwagen kan dit niet bij het artikel zelf wel dit kan op de beheerpagina worden ingesteld bij het artikel zelf op tabblad keuzelijsten.
Met vriendelijke groet
Ben
Team Gratis Webshop Beginnen
Vorige - 1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 - 8 - 9 - 10 - 11 - 12 - 13 - 14 - 15 - 16 - 17 - 18 - 19 - 20 - 21 - 22 - 23 - 24 - 25 - 26 - 27 - 28 - 29 - 30 - 31 - 32 - 33 - 34 - 35 - 36 - 37 - 38 - 39 - 40 - 41 - 42 - 43 - 44 - 45 - 46 - 47 - 48 - 49 - 50 - 51 - 52 - 53 - 54 - 55 - 56 - 57 - 58 - 59 - 60 - 61 - 62 - 63 - 64 - 65 - 66 - 67 - 68 - 69 - 70 - 71 - 72 - 73 - 74 - 75 - 76 - 77 - 78 - 79 - 80 - 81 - 82 - 83 - 84 - 85 - 86 - 87 - 88 - 89 - 90 - 91 - 92 - 93 - 94 - 95 - 96 - 97 - 98 - 99 - 100 - 101 - 102 - 103 - 104 - 105 - 106 - 107 - 108 - 109 - 110 - 111 - 112 - 113 - 114 - 115 - 116 - 117 - 118 - 119 - 120 - 121 - 122 - 123 - 124 - 125 - 126 - 127 - 128 - 129 - 130 - 131 - 132 - 133 - 134 - 135 - 136 - 137 - 138 - 139 - 140 - 141 - 142 - 143 - 144 - 145 - 146 - 147 - 148 - 149 - 150 - 151 - 152 - 153 - 154 - 155 - 156 - 157 - 158 - 159 - 160 - 161 - 162 - 163 - 164 - 165 - 166 - 167 - 168 - Volgende |
Standaard zijn bij ons de verzendkosten 495. Als ze boven de 50 euro bestellen dan zijn de verzendkosten gratis. Nu willen we als de klant een bestelling plaats die lager is dan 5 euro de verzendkosten verhogen naar 675 i.p.v. 495. Als ik het bij het artikel wat lager dan 5 euro is de verzendkosten verhoog naar 675 en de klant besteld ook nog een artikel met waarde hoger dan 5 euro dan doet hij toch verzendkosten 675 en dat is niet de bedoeling. Want dan is de totaalbestelling hoger dan 5 euro en moeten de verzendkosten 495 zijn. Dus alleen in geval van een bestelling lager dan 5 euro willen we hogere verzendkosten 695. Hoe kunnen we dit oplossen We horen het wel hart. groet Trudy