Vorige - 1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 - 8 - 9 - 10 - 11 - 12 - 13 - 14 - 15 - 16 - 17 - 18 - 19 - 20 - 21 - 22 - 23 - 24 - 25 - 26 - 27 - 28 - 29 - 30 - 31 - 32 - 33 - 34 - 35 - 36 - 37 - 38 - 39 - 40 - 41 - 42 - 43 - 44 - 45 - 46 - 47 - 48 - 49 - 50 - 51 - 52 - 53 - 54 - 55 - 56 - 57 - 58 - 59 - 60 - 61 - 62 - 63 - 64 - 65 - 66 - 67 - 68 - 69 - 70 - 71 - 72 - 73 - 74 - 75 - 76 - 77 - 78 - 79 - 80 - 81 - 82 - 83 - 84 - 85 - 86 - 87 - 88 - 89 - 90 - 91 - 92 - 93 - 94 - 95 - 96 - 97 - 98 - 99 - 100 - 101 - 102 - 103 - 104 - 105 - 106 - 107 - 108 - 109 - 110 - 111 - 112 - 113 - 114 - 115 - 116 - 117 - 118 - 119 - 120 - 121 - 122 - 123 - 124 - 125 - 126 - 127 - 128 - 129 - 130 - 131 - 132 - 133 - 134 - 135 - 136 - 137 - 138 - 139 - 140 - 141 - 142 - 143 - 144 - 145 - 146 - 147 - 148 - 149 - 150 - 151 - 152 - 153 - 154 - 155 - 156 - 157 - 158 - 159 - 160 - 161 - 162 - 163 - 164 - 165 - 166 - 167 - 168 - Volgende |
Beste Trudy
De bestelbevestiging kunt u helemaal zelf samenstellen nu dit kan op de beheerpagina onder het kopje winkelwagen.
Met vriendelijke groet
Leon
Team Gratis Webshop Beginnen
Hallo
Vandaag een account aangemaakt maar per ongeluk een verkeerde winkelnaam opgegeven dus toen terug geklikt en opnieuw ingevoerd. Nou heb ik alleen het idee dat er 2 accounts door elkaar heen gaan want als ik mijn domeinnaam intikt zie ik een site die nog niet bewerkt is maar ik heb juist vanalles veranderd
Kan dit probleem opgelost worden
Gr
Goedenavond
De betaalmogelijkheid vooraf per bank is gratis hier wordt dus niks extra voor gerekend door u daarom staat er gratis en dit is niet aan te passen tenzij u wat gaan rekenen hiervoor dan staat het bedrag er.
met vriendelijke groet
Leon
Team Gratis Webshop Beginnen
Beste Jeannette
Dat is niet nodig deze is al gemaakt en bij de laatste stap in de winkelwagen staat dit aangegeven al voor u.
met vriendelijke groet
Leon
Team Gratis Webshop Beginnen
Goedemiddag
Zie hier een uitleg over het probleem met je eigen menu: http://www.gratiswebshopbeginnen.nl/help/vraag/940/hoe-krijg-ik-de-rare-code-bij-eigen-menu-weg/
Met vriendelijke groet
Ben
Team Gratis Webshop Beginnen
Beste Poojasamaan.nl
Dan heb je de groothandel module aangezet op de beheerpagina onder het kopje website -> webshop instellingen -> groothandelmodule.
Als u deze weer uit zet zullen de prijzen wel weer direct zichtbaar zijn op de webshop.
Met vriendelijke groet
Ben
Team Gratis Webshop Beginnen
Beste Vermeulen
Het beste kun je deze in je eigen menu plaatsen dit kan onder het kopje paginas -> eigen tekst en menu paginas -> eigen menu 1 of 2.
In de editor klik je op het knopje CODE en dan zet je de code van reviewspot erin.
Nu ga je het eigen menu plaatsen op de webshop onder het kopje vormgeving -> themas -> eigen template samenstellen -> eigen menu 1 of 2 selecteren waar deze moet komen te staan.
Met vriendelijke groet
Ben
Team Gratis Webshop Beginnen
Beste Tonny
Wij hebben zojuist uw dns instellingen aangepast dat de mail beter wordt afgehandeld binnen 24uur zou dit weer beter moeten gaan.
De email komt wel aan alleen in het spamfilter komt deze namelijk.
Na 24uur zal dit een heel stuk minder zijn.
Met vriendelijke groet
Ben
Team Gratis Webshop Beginnen
Beste Paul
Het retourformulier moet niet in de email bevestiging deze kan ook gewoon op de website staan en dat je bij bv de status melding van de verzending een link vermeld hierheen of je kan het retour formulier ook bij het pakket verpakken natuurlijk.
Met vriendelijke groet
Ben
Team Gratis Webshop Beginnen
In verband met de nieuwe wetgeving wil ik een retourformulier toevoegen aan de bevestiging van de bestelling. Hoe kan ik dat doen Ik kan deze pagina niet vinden.
Hoi
Als ik mijn mailaccount wil instellen op mijn android-telefoon vul ik in:
E-mailadres: info@missfrauque.nl
gebruikersnaam: info.missfrauque
POP3-server: pop3.missfrauque.nl
Beveiligingstype: geen
Poort: 110
E-mail verwijderen van server: nooit
nadat ik op Volgende heb gedrukt krijg ik de melding Kan geen verbinding maken met e-mailserver om uw accountgegevens te verifieren. Geen reactie van server
Wat doe ik verkeerd
Goedenmiddag
Aangezien ik zeer weinig tijd heb om deze bij te houden wil ik graag weten hoe ik dit account kan opzeggen. Het kost me meer dan het me eigenlijk opleverd.
Kan je mij hierbij helpen Mvg Thomas Rienstra
goede dag is het ook mogelijk om op de home pagina meest verkocht niet te laten zien de pagina wordt nu te lang en er ontstaat een groot leeg vak dan op de pagina.
ook zijn alle kolommen op de paginas een ander formaat de 1 is breder dan de ander
kunt u dit oplossen
alvast bedankt
het is mooi dat je de fotoweer gewoon is maa nu versprink de foto niet meer ik had twee fotos en versprink niet meer en dat vind ik niet goed ik hoop dat je dat kan verhelpen want dit vind ik niet goed
Even een vraag: Onze factuurlayout bestaat uit linksboven de bedrijfsnaam en op de achtergrond over de hele pagina het logo. Deze heb ik opgeslagen onder algemene instellingen. Deze factuur layout wordt nu ook gebruikt bij de bestelbevestiging nadat jullie een update hebben gedaan. Dat is absoluut niet handig want nu begint de tekst pas na een heel a4-tje. Dus eerst komt de bedrijfsnaam daaronder het logo en daaronder pas de bestelbevestiging. Hoe kunnen we dit het beste oplossen Voorheen was de layout van de bestelbevestiging heel anders dan nu en niet hetzelfde als de factuur dus dan hadden we dit probleem niet.
Ook ik heb problemen met gmail klanten ontvangen de status mail niet. Ook heb ik hetzelfde als hieronder beschreven met de facebook code. Hij laat alleen de code zien op de website.
MvG
Het lukte ook mij niet om een FB knop toe te voegen in mijn eigen menu. Je blijft de code zien op de webwinkel
Nu dacht ik je kan natuurlijk alles doen met zon eigen menu dus heb ik een tekst geschreven voor de klanten.
Maar ook dit laat hij in code zien op de webwinkel.
Gr
Hallo
Ik heb vanmiddag mijn shop omgezet van gratis naar professioneel betaald en wel. Nu moest ik een domeinnaam ingeven nou ook gedaan. Toen heb ik dus per ongeluk op de verkeerde knop gedrukt. Ik heb dus aangegeven dat het al een bestaande domein was. Wat moet ik nu doen
Bij betalingsmogelijkheden heb ik ingevuld vooraf per bank betalen
nu staat er gratis onder kan dat weg dit vind ik heel verwarrend staan
hoe doe ik dat ik kan het nergens terugvinden
graag advies
Vorige - 1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 - 8 - 9 - 10 - 11 - 12 - 13 - 14 - 15 - 16 - 17 - 18 - 19 - 20 - 21 - 22 - 23 - 24 - 25 - 26 - 27 - 28 - 29 - 30 - 31 - 32 - 33 - 34 - 35 - 36 - 37 - 38 - 39 - 40 - 41 - 42 - 43 - 44 - 45 - 46 - 47 - 48 - 49 - 50 - 51 - 52 - 53 - 54 - 55 - 56 - 57 - 58 - 59 - 60 - 61 - 62 - 63 - 64 - 65 - 66 - 67 - 68 - 69 - 70 - 71 - 72 - 73 - 74 - 75 - 76 - 77 - 78 - 79 - 80 - 81 - 82 - 83 - 84 - 85 - 86 - 87 - 88 - 89 - 90 - 91 - 92 - 93 - 94 - 95 - 96 - 97 - 98 - 99 - 100 - 101 - 102 - 103 - 104 - 105 - 106 - 107 - 108 - 109 - 110 - 111 - 112 - 113 - 114 - 115 - 116 - 117 - 118 - 119 - 120 - 121 - 122 - 123 - 124 - 125 - 126 - 127 - 128 - 129 - 130 - 131 - 132 - 133 - 134 - 135 - 136 - 137 - 138 - 139 - 140 - 141 - 142 - 143 - 144 - 145 - 146 - 147 - 148 - 149 - 150 - 151 - 152 - 153 - 154 - 155 - 156 - 157 - 158 - 159 - 160 - 161 - 162 - 163 - 164 - 165 - 166 - 167 - 168 - Volgende |
Beste Wout
Je kunt fotos zelf toevoegen aan de slider naar wens dit kan op de beheerpagina onder het kopje artikelen -> artikel / afbeelding sliders.
Met vriendelijke groet
Leon
Team Gratis Webshop Beginnen