Vorige - 1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 - 8 - 9 - 10 - 11 - 12 - 13 - 14 - 15 - 16 - 17 - 18 - 19 - 20 - 21 - 22 - 23 - 24 - 25 - 26 - 27 - 28 - 29 - 30 - 31 - 32 - 33 - 34 - 35 - 36 - 37 - 38 - 39 - 40 - 41 - 42 - 43 - 44 - 45 - 46 - 47 - 48 - 49 - 50 - 51 - 52 - 53 - 54 - 55 - 56 - 57 - 58 - 59 - 60 - 61 - 62 - 63 - 64 - 65 - 66 - 67 - 68 - 69 - 70 - 71 - 72 - 73 - 74 - 75 - 76 - 77 - 78 - 79 - 80 - 81 - 82 - 83 - 84 - 85 - 86 - 87 - 88 - 89 - 90 - 91 - 92 - 93 - 94 - 95 - 96 - 97 - 98 - 99 - 100 - 101 - 102 - 103 - 104 - 105 - 106 - 107 - 108 - 109 - 110 - 111 - 112 - 113 - 114 - 115 - 116 - 117 - 118 - 119 - 120 - 121 - 122 - 123 - 124 - 125 - 126 - 127 - 128 - 129 - 130 - 131 - 132 - 133 - 134 - 135 - 136 - 137 - 138 - 139 - 140 - 141 - 142 - 143 - 144 - 145 - 146 - 147 - 148 - 149 - 150 - 151 - 152 - 153 - 154 - 155 - 156 - 157 - 158 - 159 - 160 - 161 - 162 - 163 - 164 - 165 - 166 - 167 - 168 - Volgende |
ik kan niet meer inloggen op de webmail. De volgende gegevens aangemaakt:
Bij deze uw e-mailgegevens:
E-mail: info@dekeekfee.nl
Gebruikersnaam: info.dekeekfee
Wachtwoord:
Webmail login: email.lb-media.nl
Inkomende mailserver: www.dekeekfee.nl
Maar als ik wil inloggen op de webmail krijg ik steeds de melding: inloggen mislukt.
Ik heb alles geprobeerd wat er in de andere berichten op de helppagina staat maar op de n of andere wijze werkt dat bij mij niet.
ik kan niet meer inloggen op de webmail. De volgende gegevens aangemaakt:
Bij deze uw e-mailgegevens:
E-mail: info@dekeekfee.nl
Gebruikersnaam: info.dekeekfee
Wachtwoord:
Webmail login: email.lb-media.nl
Inkomende mailserver: www.dekeekfee.nl
Maar als ik wil inloggen op de webmail krijg ik steeds de melding: inloggen mislukt.
Ik heb alles geprobeerd wat er in de andere berichten op de helppagina staat maar op de n of andere wijze werkt dat bij mij niet.
De staffelprijs geldt voor bv. 10 st. van hetzelfde artikel. Is er ook een instelling mogelijk als mijn klanten 10 verschillende artkelen kiezen maar dan toch 10 voor 5 euro
Beste Maarten
Een 2e webshop is mogelijk de kosten hiervan staan vermelden op deze pagina: http://www.gratiswebshopbeginnen.nl/p-4-webshop-pakketten-vergelijken/
Met vriendelijke groet
Ben
Team Gratis Webshop Beginnen
Beste Gerda van Tol
Wij hebben hiervoor direct een pagina aangemaakt zie hier de uitleg voor het plaatsen van artikelen op de homepagina bijvoorbeeld nieuwe artikelen.
http://www.gratiswebshopbeginnen.nl/help/vraag/973/hoe-plaats-ik-nieuwe-of-actie-artikelen-op-de-home-pagina/
Met vriendelijke groet
Ben
Team Gratis Webshop Beginnen
Beste Nance wijkhuizen
De bevestigingsmail wordt verzonden maar kan in het spam filter terecht komen.
Zie hier: http://www.gratiswebshopbeginnen.nl/help/vraag/971/hoe-kan-het-dat-ik-of-mijn-klant-geen-bevestigings-e-mail-ontvangen/
Met vriendelijke groet
Ben
Team Gratis Webshop Beginnen
Beste s de boer
Dat is mogelijk per categorie kan de weergave aangepast worden zie hier de uitleg: http://www.gratiswebshopbeginnen.nl/help/vraag/970/hoe-kan-ik-de-artikelen-anders-laten-weergeven/
Met vriendelijke groet
Ben
Team Gratis Webshop Beginnen
Beste Monica
Ik heb even gekeken maar dit alles staat wel juist ingesteld.
Heb zojuist ook een test gedaan en deze komt wel in het systeem te staan.
Ik zie ook dat uw bestelling wel verzonden is naar hun toe alleen kan ik niet in uw account kijken van myparcel of deze erin staat natuurlijk.
Met vriendelijke groet
Ben
Team Gratis Webshop Beginnen
Ik heb al eerder een bericht geschreven maar nog geen antwoord gehad. Ik ben aangemeld bij My Parcel en heb de API key ingegeven in de backoffice maar als ik op de button Verstuur naar My Parcel klik dan zegt het systeem wel dat de gegevens verstuurd zijn maar het komt niet aan bij My Parcel gegevens. Kunt u mij antwoorden wat ik hieraan kan doen want ik heb dit juist gedaan om minder werk te krijgen en nu heb ik er alleen maar meer werk aan. Alvast bedankt voor een snel antwoord. Met vriendelijke groeten Monica
Ik heb al eerder een bericht geschreven maar nog geen antwoord gehad. Ik ben aangemeld bij My Parcel en heb de API key ingegeven in de backoffice maar als ik op de button Verstuur naar My Parcel klik dan zegt het systeem wel dat de gegevens verstuurd zijn maar het komt niet aan bij My Parcel gegevens. Kunt u mij antwoorden wat ik hieraan kan doen want ik heb dit juist gedaan om minder werk te krijgen en nu heb ik er alleen maar meer werk aan. Alvast bedankt voor een snel antwoord. Met vriendelijke groeten Monica
Beste Sabine
Ja dat is zeker mogelijk zie hier: http://www.gratiswebshopbeginnen.nl/help/vraag/60/wat-zijn-attributensets-/-keuzelijsten/
Met vriendelijke groet
Ben
Team Gratis Webshop Beginnen
Hi
Mijn artikelen staan onder elkaar maar die wil ik naast elkaar tonen 3 of 4
Is dat mogelijk en hoe kan ik dat doen. Ik kan dat nergens vinden bij de vormgeving.
Maar in het voorbeeld van het te kiezen thema wordt het wel zo getoond
Bedankt voor uw antwoord.
Hi
Mijn artikelen staan onder elkaar maar die wil ik naast elkaar tonen 3 of 4
Is dat mogelijk en hoe kan ik dat doen. Ik kan dat nergens vinden bij de vormgeving.
Maar in het voorbeeld van het te kiezen thema wordt het wel zo getoond
Bedankt voor uw antwoord.
hallo
als iemand een bestelling doet krijgt hij geen bevestigingsmail met factuur. Hoe kan dat
Groetjes
Beste Leon
Bedankt voor je email.
Inderdaad heb ik per ongeluk de verkeerde extensie gebruikt.
Bedankt voor het corrigeren en alsnog doorsturen van de mail
Vr.groet
Wilma
KyWy Jewelry
Best Merel
Wellicht heeft u de kleur nog niet aangepast op de beheerpagina ik zie dat het menu kleur nog lila is deze achtergrond kleur kunt u aanpassen onder het kopje vormgeving -> webshop menu -> menu achtergrond kleur aanpassen.
Nadat u het heeft aangepast moet u klikken op bekijk uw webshop links boven in op de beheerpagina.
Met vriendelijke groet
Leon
Team Gratis Webshop Beginnen
Hallo Heb gezocht maar kon het niet vinden vandaar dat ik u mail. Is het mogelijk om op de home pagina de artikelen die nieuw zijn zichtbaar te hebben net zoals je kan toevoegen dat je de meest verkochten artikelen kan hebben maar dan met nieuwe artikelen.
in afwachting van u reactie.
groetjes gerda
hallo
ik heb nu al een Pakket 2 webshop
nu wil ik graag een 2e webshop erbij.
Wat kost dat extra
Vriendelijke groet
Maarten
Beste Alida
Ik heb even voor u gekeken maar de afbeeldingen die u op de homepagina heeft staan links u naar deze urls toe hierdoor komt dat.
De urls / linken van de afbeeldingen moet u dan even aanpassen.
1. Klik op het kopje paginas
2. Klik op tekstpaginas
3. Klik op de homepagina om deze te wijzigen
4. Wijzig de linken van de afbeeldingen waar deze heen linken.
5. klik op opslaan
Met vriendelijke groet
Leon
Team Gratis Webshop Beginnen
Vorige - 1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 - 8 - 9 - 10 - 11 - 12 - 13 - 14 - 15 - 16 - 17 - 18 - 19 - 20 - 21 - 22 - 23 - 24 - 25 - 26 - 27 - 28 - 29 - 30 - 31 - 32 - 33 - 34 - 35 - 36 - 37 - 38 - 39 - 40 - 41 - 42 - 43 - 44 - 45 - 46 - 47 - 48 - 49 - 50 - 51 - 52 - 53 - 54 - 55 - 56 - 57 - 58 - 59 - 60 - 61 - 62 - 63 - 64 - 65 - 66 - 67 - 68 - 69 - 70 - 71 - 72 - 73 - 74 - 75 - 76 - 77 - 78 - 79 - 80 - 81 - 82 - 83 - 84 - 85 - 86 - 87 - 88 - 89 - 90 - 91 - 92 - 93 - 94 - 95 - 96 - 97 - 98 - 99 - 100 - 101 - 102 - 103 - 104 - 105 - 106 - 107 - 108 - 109 - 110 - 111 - 112 - 113 - 114 - 115 - 116 - 117 - 118 - 119 - 120 - 121 - 122 - 123 - 124 - 125 - 126 - 127 - 128 - 129 - 130 - 131 - 132 - 133 - 134 - 135 - 136 - 137 - 138 - 139 - 140 - 141 - 142 - 143 - 144 - 145 - 146 - 147 - 148 - 149 - 150 - 151 - 152 - 153 - 154 - 155 - 156 - 157 - 158 - 159 - 160 - 161 - 162 - 163 - 164 - 165 - 166 - 167 - 168 - Volgende |
Is het mogelijk de artikelen naar de webwinkel exporteren
Groeten
Vijola