Vorige - 1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 - 8 - 9 - 10 - 11 - 12 - 13 - 14 - 15 - 16 - 17 - 18 - 19 - 20 - 21 - 22 - 23 - 24 - 25 - 26 - 27 - 28 - 29 - 30 - 31 - 32 - 33 - 34 - 35 - 36 - 37 - 38 - 39 - 40 - 41 - 42 - 43 - 44 - 45 - 46 - 47 - 48 - 49 - 50 - 51 - 52 - 53 - 54 - 55 - 56 - 57 - 58 - 59 - 60 - 61 - 62 - 63 - 64 - 65 - 66 - 67 - 68 - 69 - 70 - 71 - 72 - 73 - 74 - 75 - 76 - 77 - 78 - 79 - 80 - 81 - 82 - 83 - 84 - 85 - 86 - 87 - 88 - 89 - 90 - 91 - 92 - 93 - 94 - 95 - 96 - 97 - 98 - 99 - 100 - 101 - 102 - 103 - 104 - 105 - 106 - 107 - 108 - 109 - 110 - 111 - 112 - 113 - 114 - 115 - 116 - 117 - 118 - 119 - 120 - 121 - 122 - 123 - 124 - 125 - 126 - 127 - 128 - 129 - 130 - 131 - 132 - 133 - 134 - 135 - 136 - 137 - 138 - 139 - 140 - 141 - 142 - 143 - 144 - 145 - 146 - 147 - 148 - 149 - 150 - 151 - 152 - 153 - 154 - 155 - 156 - 157 - 158 - 159 - 160 - 161 - 162 - 163 - 164 - 165 - 166 - 167 - 168 - Volgende |
Hallo ik heb net betaald voor professional webshop maar wanneer gaat dat in
Ik heb hetzelfde probleem als Petra ik kan PDF bestanden wel uploaden maar zie inderdaad alleen de afbeeldingen als ik blader door de server.
Heb ook geprobeerd ze te converteren tot url en die te plaatsen maar die zijn via geen enkele browser te openen
Is hier een oplossing voor Bespaard een hoop extra typ werk..........
hallo
waar pas ik de gegevens aan van social media icons
en kan ik kiezen waar ik ze wil hebben
ik wil ze graag rechtsboven hebben.
vriendelijke groeten
lesley
Goedenavond
Hoe kan ik een pdf bestand koppelen aan een link
Als ik klik op bladeren op de server dan zie ik alleen mijn afbeeldingen en niet het pdf bestand.
Alvast bedankt.
Groetjes
Petra
Ik wil een verhuistoken om mijn domeinnaam mee te verhuizen naar een andere webhost.
Bij het invullen van het opzegformulier moet ik dan kiezen voor het behouden van LB media
Met vriendelijke groeten
Ellen Josee
Goedendag
Is het ook mogelijk om reviews op je homepage te plaatsen En hoe gaat dat
Hallo
Hoe kan ik al mijn artikelen afprijzen maar wel zo dat de oude prijs blijft staan
Bijv. een shirt kost 750 met 40 korting 450 Dat de oude prijs 750 blijft staan met bijv. een streep erdoorheen
Ik kom er niet uit.
Ik hoor het graag
Bedankt
Gr. Annemarie
Hallo
Hoe kan ik al mijn artikelen afprijzen maar wel zo dat de oude prijs blijft staan
Bijv. een shirt kost 750 met 40 korting 450 Dat de oude prijs 750 blijft staan met bijv. een streep erdoorheen
Ik kom er niet uit.
Ik hoor het graag
Bedankt
Gr. Annemarie
GoedemorgenWilt u aan www.mixvintage.nl het emailadres info@mixvintage.nl koppelen Alvast bedankt.Gr. Ineke Rutten
Hallo
Ik heb me vandaag aangemeld op agigo en de betaalwijze aangepast naar agigo maar wanneer ik een test bestelling plaats komt er een foutmelding dat de pagina niet geopend kan worden. Kunt u mij helpen
Mvg
Www.twosis.nl
als ik een test bestelling doet en ik krijg de factuur in mijn postvak dan staan mijn bankgegevens er niet onder en dat is niet echt handig als iemand een vooruitbetaling per bank wil doen. hoe kan ik dit aanpassen want bij het kopje factuur bij instellingen staat het er wel gewoon bij.
ook wil ik graag weten of ik bij mijn winkelwagen meerdere teksten kan doenzodat er bijv. bij iemand die vooruit wil betalen staat dat ze het totaal bedrag kunnen overmaken naar mij rekeningnummer en dat er bij de optie ophalen aan huis niet staat wij streven ernaar het binnen drie werkdagen te verzenden maar dat ik bijv. contact op neem voor een afspraak.
gr. alida
www.kralenlijn.nl
is er ook een mogelijkheid om mijn producten op deze manier te krijgen -zie link- naast elkaar tekst dicht op elkaar en dat er een schuif linkje komt van winkelwagen of favoriet www.kralenhoekje.nl/kralen/glasparels/dq-glasparels-8-mm/
Hallo
ik heb tussen de titels van mijn producten en de prijs drie puntjes staan als er geen tekst staat. kan dat niet weg want ik mijn layout wel zo houden maar die puntjes niet.
Goedemorgen
Ik wil graag mijn account opzeggen.
Mijn domeinnaam is: www.wouwse-webshop.com.
Met vriendelijke groet
Ruben van Wouwe
goedemiddag
mijn vraag is Waarom komt er in het overzicht van het betaal rijtje op het laatste er weer btw bij
Ik zou dat graag willen wijzigen maar ik weet niet hoe dat moet..
Al vast hartelijk bedankt.
groetjes Gaby
goedemiddag
mijn vraag is Waarom komt er in het overzicht van het betaal rijtje op het laatste er weer btw bij
Ik zou dat graag willen wijzigen maar ik weet niet hoe dat moet..
Al vast hartelijk bedankt.
groetjes Gaby
Als ik het goed begrijp bevatten het winkelwagen overzicht stap4 in de webshop en het besteloverzicht per e-mail dezelfde tekst en kun je dat maar 1 keer invullen.
Graag zou ik in het besteloverzicht per e-mail een andere tekst willen dan in het winkelwagen overzicht. Maar ik denk dat dat niet kan.
Kan het automatisch sturen van het besteloverzicht per e-mail uit gezet worden Dan kan ik via een statusbericht een bevestiging van de order sturen naar de klant.
Hopelijk kunnen jullie me weer helpen.
Groetjes
Petra
Als ik wil werken met cadeaubonnen kan ik dan wel 1 kortingscode gebruiken per bon die naar 1x niet meer geldig is mits er maar een deel van dat bedrag is gebruikt ik weet niet hoe ik dat zou kunnen instellen.
vr groet alida
Kan ik de achtergrond aanpassen bijvoorbeeld andere kleur of nog liever een foto als achtergrond toevoegen
Vorige - 1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 - 8 - 9 - 10 - 11 - 12 - 13 - 14 - 15 - 16 - 17 - 18 - 19 - 20 - 21 - 22 - 23 - 24 - 25 - 26 - 27 - 28 - 29 - 30 - 31 - 32 - 33 - 34 - 35 - 36 - 37 - 38 - 39 - 40 - 41 - 42 - 43 - 44 - 45 - 46 - 47 - 48 - 49 - 50 - 51 - 52 - 53 - 54 - 55 - 56 - 57 - 58 - 59 - 60 - 61 - 62 - 63 - 64 - 65 - 66 - 67 - 68 - 69 - 70 - 71 - 72 - 73 - 74 - 75 - 76 - 77 - 78 - 79 - 80 - 81 - 82 - 83 - 84 - 85 - 86 - 87 - 88 - 89 - 90 - 91 - 92 - 93 - 94 - 95 - 96 - 97 - 98 - 99 - 100 - 101 - 102 - 103 - 104 - 105 - 106 - 107 - 108 - 109 - 110 - 111 - 112 - 113 - 114 - 115 - 116 - 117 - 118 - 119 - 120 - 121 - 122 - 123 - 124 - 125 - 126 - 127 - 128 - 129 - 130 - 131 - 132 - 133 - 134 - 135 - 136 - 137 - 138 - 139 - 140 - 141 - 142 - 143 - 144 - 145 - 146 - 147 - 148 - 149 - 150 - 151 - 152 - 153 - 154 - 155 - 156 - 157 - 158 - 159 - 160 - 161 - 162 - 163 - 164 - 165 - 166 - 167 - 168 - Volgende |
Hallo
Waar kan ik instellen dat de klant bij een bestelling bij de kassa waar ze hun gegevens invullen dat ze verplicht een telefoonnummer in moeten vullen Ik heb al een keer meegemaakt dat ik een klant moet bellen en dat lukt niet omdat er geen telefoonnummer is ingevuld is.
Gr. Joyce