Vorige - 1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 - 8 - 9 - 10 - 11 - 12 - 13 - 14 - 15 - 16 - 17 - 18 - 19 - 20 - 21 - 22 - 23 - 24 - 25 - 26 - 27 - 28 - 29 - 30 - 31 - 32 - 33 - 34 - 35 - 36 - 37 - 38 - 39 - 40 - 41 - 42 - 43 - 44 - 45 - 46 - 47 - 48 - 49 - 50 - 51 - 52 - 53 - 54 - 55 - 56 - 57 - 58 - 59 - 60 - 61 - 62 - 63 - 64 - 65 - 66 - 67 - 68 - 69 - 70 - 71 - 72 - 73 - 74 - 75 - 76 - 77 - 78 - 79 - 80 - 81 - 82 - 83 - 84 - 85 - 86 - 87 - 88 - 89 - 90 - 91 - 92 - 93 - 94 - 95 - 96 - 97 - 98 - 99 - 100 - 101 - 102 - 103 - 104 - 105 - 106 - 107 - 108 - 109 - 110 - 111 - 112 - 113 - 114 - 115 - 116 - 117 - 118 - 119 - 120 - 121 - 122 - 123 - 124 - 125 - 126 - 127 - 128 - 129 - 130 - 131 - 132 - 133 - 134 - 135 - 136 - 137 - 138 - 139 - 140 - 141 - 142 - 143 - 144 - 145 - 146 - 147 - 148 - 149 - 150 - 151 - 152 - 153 - 154 - 155 - 156 - 157 - 158 - 159 - 160 - 161 - 162 - 163 - 164 - 165 - 166 - 167 - 168 - Volgende |
Goedemorgen,
U kunt bij de verkooporder op tabblad opties de track en trace code invullen.
Daarna zal in de verzendmail ook de track en trace code staan voor de klant.
Met vriendelijke groet,
Ben
Team Gratis Webshop Beginnen
Beste Leon,
Bij onderdeel "Status" kun je diverse statusberichten instellen. Bij keuze "verzenden" kun je ook de {TTCODE} Track en Trace code verkooporder, invoeren. Waar haalt hij deze gegevens op? Ik neem aan dat ik dit ergens zelf kan invullen, voordat het bericht naar de klant wordt verstuurd.
Graag je reactie.
Alvast bedankt!
E. Yalvac
Bazaaro.nl
Goedemiddag,
Hoe bedoelt u een status email bericht? Waar precies?
U krijgt van elke bestelling een email, eventueel kunt u al deze bestellingen in 1 map doen die u dan een e-mail moet sturen voor de beoordeling, al de email is verzonden kunt u het bericht uit die map verwijderen.
Met vriendelijke groet,
Ben Gratis Webshop Beginnen
Goedemorgen,
De achtergrond kunt u op de beheerpagina wijzigen onder het kopje vormgeving -> achtergrond -> Onderstaande afbeelding wordt als achtergrond in uw webshop weergegeven, deze kunt u dan aanpassen naar een gewenste afbeelding.
Met vriendelijke groet,
Ben
Team Gratis Webshop Beginnen
hallo,
ik krijg het niet voor elkaar om de achtergrond van mn webwinkel te veranderen.
Het gaat niet om het middelste gedeelte maar om de zijkanten. Als ik de kleur verander via vormgeving is het niet te zien op mn website.
groetjes
Graag zou ik een optie hebben om een status email bericht zelf toe te voegen.
Ik zou namelijk graag de klanten een email willen sturen achteraf om een beoordeling te geven.
De opties die nu beschikbaar zijn heb ik allemaal in gebruik.
Jolanda
Goedemiddag
Nadat u iets in de vormgeving heeft aangepast moet u klikken op bekijk uw webshop, dan worden de instellingen op uw pc gereset en zijn de wijzigingen wel direct zichtbaar.
Met vriendelijke groet
Leon
Team gratiswebshopbeginnen
Hallo,
Waarom zie ik de aanpassingen die ik doe bij vormgeving niet terug? Of is het echt zoals Harm beweerd pas na een paar uur?
Goedemiddag,
Wij hebben u een email verzonden dat niet alle gegevens compleet zijn, als u uw complete adres gegevens aan ons mailt gaan wij het nu nog in orde maken voor u.
Met vriendelijke groet,
Ben
Team Gratis Webshop Beginnen
goedemiddag,
ik heb gisteren de gratis versie van de website omgezet naar pakket 3. De betaling is al voldaan maar de webshoplink werkt niet.
www.chiquegekleed.nl
wat te doen ???
goedemiddag,
ik heb gisteren de gratis versie van de website omgezet naar pakket 3. De betaling is al voldaan maar de webshoplink werkt niet.
www.chiquegekleed.nl
wat te doen ???
Goedemiddag,
Dan kunt u het vertaal menu toevoegen aan uw template onder het kopje vormgeving -> thema's -> eigen template samen stellen -> vertaal menu selecteren.
Met vriendelijke groet,
Ben
Team Gratis Webshop Beginnen
Goedemiddag,
Het land is nodig om de verzendkosten te berekenen, dus als u geen verzendkosten berekend kan het land eruit, dit kunt u op de beheerpagina doen onder het kopje verzendkosten -> verzendkosten overzicht -> landen verwijderen.
Nadat u iets in de vormgeving heeft aangepast moet u klikken op bekijk uw webshop, dan worden de instellingen op uw pc gereset en zijn de wijzigingen wel direct zichtbaar.
Momenteel zijn wij ook bezig met dit allemaal aan te passen, dan het wat eenvoudiger word.
Er kan per categorie worden aangegeven hoe er gesorteerd word, als u kiest voor positie kunt u de postities van elk artikel opgeven onder het kopje artikelen -> artikelen sorteren en voorraad beheren
Met vriendelijke groet,
Ben
Team Gratis Webshop Beginnen
Goedemorgen,
Dat is momenteel nog niet mogelijk, maar we zijn nu bezig met een nieuwe update en veiligsheids update, hierin zullen wij dit ook gaan verwerken zodat dit wel een mogelijkheid word.
Met vriendelijke groet,
Ben
Team Gratis Webshop Beginnen
ik heb webshop prof
hoe doe ik meerdere talen ?
Goedemorgen,
Dat is mogelijk, u kunt dan een chat script in de webshop inladen, het script kunt u hier aanmaken: https://www.zopim.com/
Met vriendelijke groet,
Leon
Team Gratis Webshop Beginnen
Hallo,
Is het mogelijk om in de webshoplayout een popup te laten komen waarmee klanten kunnen chatten als zij vragen zouden hebben, een soort van online klantenservice.
hallo, graag zou ik 2 of 3 berichten uit het gastenboek ,op de beginpagina hebben zodat iedereen ze gelijk kan zien. is dit mogelijk en hoe doe ik dat? gr anja
In het bestel proces is het nodig om een land te kiezen, dit vind ik helemaal niet handig, kan deze eruit worden gehaald?
Bovendien zou ik graag willen dat elke klant die bij mij besteld zich registreert, dit gebeurt niet omdat dit niet nodig is. Is hier iets mogelijk?
Groeten Harm - www.deals2sale.nl
Vorige - 1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 - 8 - 9 - 10 - 11 - 12 - 13 - 14 - 15 - 16 - 17 - 18 - 19 - 20 - 21 - 22 - 23 - 24 - 25 - 26 - 27 - 28 - 29 - 30 - 31 - 32 - 33 - 34 - 35 - 36 - 37 - 38 - 39 - 40 - 41 - 42 - 43 - 44 - 45 - 46 - 47 - 48 - 49 - 50 - 51 - 52 - 53 - 54 - 55 - 56 - 57 - 58 - 59 - 60 - 61 - 62 - 63 - 64 - 65 - 66 - 67 - 68 - 69 - 70 - 71 - 72 - 73 - 74 - 75 - 76 - 77 - 78 - 79 - 80 - 81 - 82 - 83 - 84 - 85 - 86 - 87 - 88 - 89 - 90 - 91 - 92 - 93 - 94 - 95 - 96 - 97 - 98 - 99 - 100 - 101 - 102 - 103 - 104 - 105 - 106 - 107 - 108 - 109 - 110 - 111 - 112 - 113 - 114 - 115 - 116 - 117 - 118 - 119 - 120 - 121 - 122 - 123 - 124 - 125 - 126 - 127 - 128 - 129 - 130 - 131 - 132 - 133 - 134 - 135 - 136 - 137 - 138 - 139 - 140 - 141 - 142 - 143 - 144 - 145 - 146 - 147 - 148 - 149 - 150 - 151 - 152 - 153 - 154 - 155 - 156 - 157 - 158 - 159 - 160 - 161 - 162 - 163 - 164 - 165 - 166 - 167 - 168 - Volgende |
kan ik ook een volg mij knop op de webshop inbouwen ?